Reklam

Bang Yongguk, Müziği İçin Hayatından Çizim Üzerine, “Hikikomori” Mesajı Ve Dahası


Bang Yongguk, Müziği İçin Hayatından Çizim Üzerine, “Hikikomori” Mesajı Ve Dahası
X KWAVE dergisi ile yaptığı son röportaj ve fotoğraf çekimlerinde Bang Yongguk, kendisi, müziği ve düşünce süreci hakkındaki samimi düşüncelerini paylaştı. Kendi sözleriyle Bang Yongguk, göründüğünden “çok daha iyimser”, “işine bağımlı olan sıkıcı bir insan” ve içine kapanık olan biri. Kendisi ayrıca bunları da ekledi “Ancak, doğuştan gelen iyimserliğimin birçoğu olmadan yaşadığımı düşünüyorum. Bu yüzden kendimi tekrar bulmaya çalışıyorum.”

En yeni solo şarkısı “Hikikomori”, şarkıcı olarak kendine ve deneyimlerine dayanıyor. “Bu benim hikayem, bu yüzden diğer insanlar duyduklarında bir bağlantı hissetmeyebilirler. Ancak hikayemi anlatmayı seviyorum, bu yüzden günlüğüme yazdığım şeylere dayanarak müzik yapmaya ve yayınlamaya devam etmek istiyorum. Dedem günlük tutardı. Ne zaman onu ziyaret etsem, her yer günlük tuttuğu not defterleriyle doluydu. O öldükten sonra bu günlükleri tek tek okudum ve hayatının bu şekilde kaydedildiğini görmek harikaydı. Günlük yazmaya başladım çünkü dedem gibi kendi geçmişimi geride bırakmak istedim.” “Hikikomori”, Bang Yongguk'un hayatının dibe vuruğu döneminde yazdığı günlük notlarına dayanıyor. TS Entertainment'dan ayrıldıktan sonra ilk olarak bu şarkıyı yayınlamayı seçti, çünkü önce kendi hikayesini anlatmanın önemli olduğuna inanıyordu. Şarkıcı, “Bunu rahatlık veren bir şarkı olarak görüyorum ve bize bizim hikayemizi anlatıyor” dedi.

Yongguk şöyle açıkladı, “Ne zaman incinsem, en çok tekrar tekrar düşündüğüm şey ‘yalnız’ olduğumdu. Depresyonda olan insanların çoğunluğunun da kendilerini yapayalnız hissettiklerini düşünüyorum. Ancak, umarım, bu şarkı sayesinde... müziğim sayesinde ‘benim gibi insanlar var’ ve ‘yalnız değilim’ diyerek bunun farkına varabilirler.” Bunun gibi duyguları nasıl sakladığını şu şekilde açıkladı, “Bir idol olduğum ve başkalarının önünde göründüğüm bir mesleğim olduğundan dolayı bunu dürüstçe konuşmak için sınırlı fırsatım vardı. Şimdi, dürüstçe konuşabileceğimi göstermek istiyorum.”

Bang Yongguk ayrıca yaklaşmakta olan solo albümü hakkında biraz daha bilgi paylaştı. Tıpkı yan parçalarından biri olacak olan “Hikikomori” gibi, albümün tamamı günlüğüne yazdığı şeylere dayanacak. “Bu yüzden, bu albümün, sonuçlar ne olursa olsun, her şeyden daha iyi bir şekilde özgür olacağını düşünüyorum” dedi. Hayranlarına hitaben Bang Yongguk şunları söyledi, “İyi sonuçlar görebileceğime inanıyorum çünkü dinleyecek insanlar var. Beni cesaretlendiren ve sosyal medyada ya da mektuplar aracılığıyla destek gösteren birçok insan var. Her zaman müteşekkirim ve solo aktivitelere başladığımdan beri hayranlarımın desteklerinin bana eskisnden iki kat, üç kat daha fazla güç verdiğini bilmelerini istiyorum. Beni dört gözle bekleyen insanlar olduğu için minnettarım. Umarım herkesi görmeye devam edebilirim ve umarım herkes sağlıklı olmaya devam eder.”

Bang Yongguk, 22 Mart'taki Avrupa turnesinin ilk durağı için Paris, Fransa'ya gitmeden önce, 15 Mart'ta ilk full solo albümü “BANGYONGGUK”u yayınlamaya hazırlanıyor. ___ cr: Soompi Tr: B.A.P Turkey

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN ALMAYIN!!!

Yorumlar