Reklam

[RÖPORTAJ] B.A.P’den Jung Daehyun “ Daehak-ro’nun yeni mekanım olmasını istiyorum.” dedi.

[RÖPORTAJ] B.A.P’den Jung Daehyun “ Daehak-ro’nun yeni mekanım olmasını istiyorum.” dedi.

‘The Moment’ müzikalindeki delikanlı rolü 8’inde başlıyor.



“‘The Moment’ aracılığıyla müzikal oyuncusu olarak yerimi sağlamlaştırmak istiyorum. Daehak-ro ‘yeni mekanım’ olsun istiyorum.”

Önde gelen Hallyu gruplarından biri olan B.A.P grubunun eski üyesi Jung Daehyun (27), idol olarak kariyerinin meyvelerini veriyor ve müzikalin değerli tohumlarını ekiyor. Müzikal oyuncusu olarak ismen ve gerçekte yeniden doğup doğmadığını zaman gösterecek olsa bile, bir müzikal oyuncusu olarak iradesi ve tutumu orijinal müzikal “The Moment” galasının öncesinde güvenilirdi.

Geçenlerde Sinsa-dong’da buluştuğum Jung Daehyun “Başından beri orijinal müzikalin galasına katılmak anlamlı,” dedi ve ekledi, “Müzikalin ve karakterimin birçok insan tarafından nasıl hatırlanacağını düşünüyorum.”

Galası 8’inde Uniplex Hall 2’de Daehak-ro’da yapılacak olan The Moment, bir peri masalı kurgusunda farklı sebeplerle birisiyle buluşmak için ziyaret ettikleri kulübede karşılaşan üç adamın hikayesini anlatacak.

Daehyun, ebeveynleri boşandığı için kız arkadaşından ayrılıp Seul’e taşınmak zorunda kalan kaba saba, asi ama masum bir delikanlıyı canlandıracak. Delikanlı kulübeye eski kız arkadaşıyla buluşmak için gidiyor.

Çocuksu bir görünüme sahip olan Daehyun “Seyirciler karakterin bana uyduğunu ve bana benzediğini düşünebilir ama gerçek karakterimden farklı.” dedi ve ekledi, “Bu karakter uğraştırıcı ve hırçın, bu yüzden birçok kişisel sorum var.” “Delikanlı karakteri saf. İçimdeki gerçeği, işlenmemişi bulmaya çalışıyorum. ‘Bu yönümü unuttuğumu’ fark ettiğim için mutlu oldum.”

‘The Moment’ onun yer aldığı dördüncü müzikali. Müzikal çıkışını 2017’de “Napoleon”un başrolüyle yaptı ve “All Shook Up” ve “Grease” gibi şovlarda da yer aldı.

Sonuç olara, Daehak-ro’nun orijinal müzikaline katılmaya heves etti. ‘Yapılacaklar listesi’nden bir tanesiydi. B.A.P üyesi olarak dünyanın en geniş konser salonlarında birçok performans sergileyen Daehyun “Az ya da çok sayıda kişinin olmasını umursamıyorum” dedi. “Performans sergilerken atmosfer daha önemli. Daehak-ro’nun o içten hissine özeniyordum.” gülümsedi.



Şimdiye kadar müzikaller Daehyun’un birçok kez ufkunu açtı. “Napoleon”, kullanmak zorunda kaldığı maskeyi çıkarttırdı ve “All Shook Up” kendi kendine deneyim fırsatı sundu. “Grease”, ona akranlarıyla çalışmanın eğlenceli olduğunu fark ettirdi.

B.A.P’den beri, Daehyun en yetenekli idol şarkıcılardan birisiydi. Küçüklükten beri şarkı söylemeyi seviyordu. Tatillerde ailesiyle sık sık kareokede şarkı söylerdi.  Hem Kim Kyung-ho gibi yükse perdeli erkek şarkıcıların şarkıları hem de “SeeYa” kız grubunun söylediği şarkılar onun (karaokedeki) favori şarkı listesiydi.

“Bir gün ballad şarkıcısı olacağım” düşüncesiyle Busan’da bir müzik akademisine gitti. Lisenin ikinci yılında B.A.P’nin ana vokali oldu. Şirket, şarkı söylediği bir videoyu izledikten sonra onu keşfetti.

2012’de, grup etkileyici bir müzik ve “muhteşem senkronize bir dans” sahneleyerek çıkış yaptı. Ve fandomları hızla büyüdü. Özellikle fandomları “BABY” bayağı büyüktü. Konser günü, “Maskeli Tavşan” anlamına gelen B.A.P’nin maskot karekteri  “Matoki” gibi giyinen hayranlar Seul’ün her yerinde görülebilirdi.

Hayranlar ‘Mato gezegeninden gelen uzaylılar’ konseptine bürünen üyeler için can atıyordu. Amma velakin grup geçen yıl Şubat’ta dağılınca B.A.P K-pop tarihinin geçmişinde kayboldu.

“Cidden içe dönük biriydim. B.A.P’ye başladığımdan beri görüşüm çok değişti. Birçok dünya turu yaptık. Bana daha geniş bir bakış açısı kattı ve düşünce tarzımı değiştirdi.”

Ayrıca müzikallerde yer aldıkça olgunlaşıyor. Müzikallerin pop müzik sisteminden tamamen farklı olduğunu fark etti. “Ses, nefes ve duruş tekniği tamamen farklı. İlk başta bu sebeple çok stresliydim.  Buna dördüncü işimi yaparken alıştım. Özellikle seyirciyle etkileşim içinde olmak heyecan verici.”



“Grease”de başrolü paylaştığı müzikal aktörü Seo Kyungsoo ile bayağı yakınlaşan Jung Daehyun “Onlarla dans edip şarkı söylemeyi cidden sevdim” diyerek memnuniyetini ifade etti.

Müzikalleri görünce aşırı strese girdiğinden ve daha iyisini yapmak için motive olduğundan pek müzikal performansı izlemediğini, fakat “Laundry” ve “Goddess is Watching” gibi ünlü Daehak-ro müzikallerini izlediğini söyledi. Şimdiden içinde ‘Mozart!’, ‘Goddess is Watching’, ‘Rocky Horror Picture Show’, ‘Hedwig’ ve ‘Newsies’ın olduğu oynamak istediği müzikallerin bir listesini yapmış.

Onların arasında, Kim Sunyoung ve Cha Jiyeon gibi kadın müzikal yıldızlarının başrol oynadığı “Hope: Unread Books and Unread Life” gibi işler de var. “Hope’un sonunda ağladığı sahnede aktörün oyunculuk yetenekleri harikaydı. İzlerken tüylerim diken diken oldu. Sadece şarkı söylemek hakkında bilgi sahibiyim ama gittikçe oyunculuğa susuyorum.”

Şu anki durumunu temsil eden bir şarkı seçmesini istediğimde Gu Yoonhoe’den ‘Ode to Youth’u seçti. Sözlerin üzücü olduğunu ama özlem duygusunu dile getirdiğini düşündüğünü söyledi.

“Etrafına bir bak. Herkes iyi/ Tüm ışıltılı günlerde ben karanlık geceleri hayal ettim/ Onlar benim hikayelerim değil. / Soğuk gözler beni yok etti/ Beni doyurmayacak yanan bir susuzluk/ Kurtar beni.”

Çarpmaya ve kırmaya devam eden gerçekliğin aksine, hayal gücü katan müzikallerin dünyasından birçok şey öğrenen Jung Daehyun belirtti, “Gerçeklik ve kurgu ile uzlaşma arasında mücadele veriyorum,” ve “Tanınan ve başkaları tarafından aranan bir şarkıcı ve oyuncu olmak istiyorum.”

“The Moment”, “Paper” oyununun Pyo Sangah’ı tarafından yazıldı ve yönetildi. Müzik, “Deathtrap” oyununun besteci Kim Yeori’si tarafından tamamlandı. Adam rollerinde Park Siwon (Park Songkwon), Won Jonghwan ve Yoo Sungjae; erkek rollerinde Kang Jungwoo, Joo Minjin ve Yoo Jeyoon oynayacak. Ayrıca Jung Daehyun, Kim Jion ve Hong Seungahn delikanlı rolünde oynayacak. 6 Eylül’e kadar sürecek. 



_______________________

İngilizce çeviri: jdh_news Türkçe çeviri: B.A.P Turkey

Orjinal

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!!!

Yorumlar