Reklam

[24.07.21] Youngjae & Jongup Instagram Ortak Canlı Yayınıı


(Fotoğraf konudan bağımsızdır) 


Youngjae başlangıçta sürpriz yapmak istemiş ve hayranlardan saklanmaya çalışmış ama başarısız olmuş çünkü yayın açılır açılmaz ekranda çoktan görünmüş bile. 😂

JU: Merhaba millet! Bugünkü imza günüm yeni bitti.

Youngjae kendi telefonundan Jongup'ın yayınını açar.

JU: Oh! Bu seste ne? ( Youngjae’nin telefonundan kendi sesi geldiği için)

-Beraber yayına başlarlar.-

JU:  Younjae hyung! Uzun zamandır görüşmedik.

YJ: İyi misin?

JU: İyiyim.

YJ: Albüm tanıtımlarını güzel yaptığını gördüm.

JU: Son müzik yayını dündü.

YJ: Aferin! Güzelce bitirdin mi?

JU: Evet! Güzelce bitirdim. 

(O sırada Jongup, Youngjae’nin yayına onun evinden katıldığını ifşa eder.) 

YJ: Ahhh! (Youngjae kendini saklar.) 

JU: (Güler) 

YJ: İyi iş çıkardın! Albüm için teşekkürler. Albüm Min için mi?

JU: Evet, senin için de bir tane hazırladım.

YJ: Herneyse çok çalıştın!

Yayından garip bir ses geliyordu, bu yüzden yayını bitirdiler. Sonra Youngjae yayını beraber yapmak için Jongup'ın yanına gitti.

JU: Bugün Youngjae hyungla buluşmaya karar verdik, bu yüzden ben imza günümü bitirince evime geldi.

YJ: Ben de imza günü yapmak istiyorum. Hadi bu yayını hayran buluşması gibi yapalım. 

JU: Tamam.

YJ: Merhaba millet. İyi misiniz? Çok endişelenmediniz değil mi? Bana sormak istediğiniz bir şey var mı?

Birisi Youngjae'den imza günü yapmasını ister.

YJ: Henüz bir albüm çıkarmadım, sorun olmayacak mı? Hemen yapsam mı?

Altın madalya kazanmış Koreli bir atleti alkışladılar\ tebrik ettiler.

YJ: Herneyse! Jongup albüm tanıtımını yeni bitirdi ve benim de bugün ve yarın çekimim olmadığı için Jongup'la buluşmaya geldim. Yapacak bir şeyimiz yok bu yüzden beraber zaman geçiriyoruz. 

JU: Doğru. 

Madalya almış başka bir atlet hakkında konuştular.

JU: Ayrıca dün Music Bank'taki atletler için bu mesajı yayınladım.

YJ: Evet, gördüm! Bunun yerine benim dizimi tanıtmalıydın. Ayrıca KBS'te yayınlanacak.

JU: Doğru ya! 

YJ: Neden yapmadın? Neyse.. İmza günlerini de bitirdin mi?

JU: Evet. Şu an sadece TikTok var.

YJ: Oh! Görmüştüm, havalı.

Youngjae TikTok için yeni bir koreografi yapıp yapmadıklarını sordu ama Jongup arayışta olduklarını söyledi. Youngjae ayrıca Jongup’ın çektiği TikTok videolarının, kendisinin Jongup’la tanıştırdığı dansçılarla çekildiğini söyledi.

S: Dizi çekiminin zor kısmı neydi?

YJ: Hava sıcak. Hava dışında her şey iyi.


YJ: Aslında bu albüm gerçekten güzel. Sende yaptığın işten memnun musun?

JU: Ben mi? Evet. Tanıtım bittikten sonra yaptığım her şeyden memnundum.

YJ: İyi bari. 

JU: Ayrıca son yayın gününde çektiğim bir TikTok var, onu yakında yükleyeceğim, çok iyi oldu.

YJ: Oh! Yakında geliyor! Tanıtım (yapman) ne kadar sürdü?

JU: 3 hafta.

YJ: Harika.

JU: Evet, bence 3 hafta mükemmel.

YJ: İyi bir iş çıkardın, hayranlar da çok beğendi, değil mi?

JU: Evet, hayranlar çok beğendi.

 Jongup gelecek albümü için şimdiden aklında bir konsept olduğunu söyledi.

YJ: Ohhh! Bir sonraki albümü yakın zamanda bekleyelim mi? (bu yıl)

JU: Evet! Bir spoiler da verebilirim.

YJ: Vaay! Bu albümün promosununu yeni bitirdi ama görün ki şimdiden gelecek albümü için planları var. Vay bee!

JU: Evet, aslında bunu ekimde yayınlamayı düşünüyorum.

YJ: Aaa! Sonbaharda mı ?

JU: Evet! Ekim ayında bir etkinlik var.

YJ: Hangi gün?

JU: Sence?

YJ: Bilmiyorum. Hatırlamıyorum

JU: En sevdiğim gün var ya hani 

YJ: Ekimde mi? Nedir bu? Doğum günü mü?

JU: Hayır.

YJ: Ne olabilir ki?

JU: Cadılar Bayramı

YJ: O kasımda değil miydi?

JU: Ekimin son günü.

YJ: Ahhh… Cadılar Bayramı konseptiyle mi yapmak istiyorsun?

JU: Evet, gelecek albümle ilgili görüşmelerim var ve yakında şarkıları da kaydedeceğim.

YJ: Bu hoş olacak.

JU: Junhong’un doğum günü de ekimde. Hıı... Anlıyorum.

YJ&JU: Gelecek doğum gününü kutluyoruz Junhong.

YJ: Seni o gün arayacağım ama sen neden hyungunu doğum gününde aramıyorsun?

JU: Benim doğum günümde beni aramış mıydı? Hatırlamıyorum.

YJ: Her yayın yaptığında hyungları konusunda üzgün olduğunu ve hayal kırıklığına uğradığını söylüyor. Biz de hayal kırıklığına uğradık Junhong-ah.

YJ&JU: Hem de çok. 

YJ: Haksızlığa uğramış maknaeyi oynamayı bırak, hyungların hayal kırıklığına uğradı.

JU: Hyungunun albümünü bile tanıtmıyor.

YJ: Hyunglarım kendinize iyi bakın. Ahh hayal kırıklığı.

JU: Herneyse.. Gelecek albümümü dediğim zamanlarda yayınlayacağım ve TikTok (videomu) yakında yükleyeceğim.

Youngjae Pazartesi gece 12’de yüklemesini tavsiye etti.

JU: Beni desteklediğiniz için teşekkür ederim, tanıtımlarımı yaparken mutluydum. Hyung, dizin için çekimlerin hala devam ediyor değil mi?

YJ: Evet.

JU: Fighting! 

YJ: Ağustosta yayınlanacak ve bölümlerin bazı kısımlarını gördüm ve çok güzeldi. Tüm çalışanlar ve oyuncular çok iyiler ve dizinin müzikleri(OST) için heyecanla bekliyorum.

JU: Ah? Olimpiyat oyunlarıdan hemen sonra yayınlanıyor, değil mi?

YJ: Evet, daha erken başlayabilirdi ama olimpiyat oyunlarından dolayı ertelendi.

YJ: TikTok için… Jongupla bir tane çekeceğim. Pratik odasında buluşacağız ve size idol Youngjae’nin görünüşünü göstereceğim. Sonuçta ben bir şarkıcı değil miyim? Benim Forever Love performansımı gördünüz değil mi? İyiydim değil mi?

JU: Benim ve Idol Youngjae’nin görünüşü için beklemede kalın.

YJ: İyi geceler.

YJ&JU: Hoşçakalın. 


Yayının ful halini izlemek için: https://t.co/Vr7xjSK2Mo

_______________________________

Eng cr: 0JAE94 

Video cr.: only_daejae2

LÜTFEN KULLANIRKEN KAYNAK GÖSTERİN :) 


Yorumlar