Reklam

[19.09.21] Youngjae Instagram Canlı Yayını Çevirisi





Bugün dizi çekimleri tamamen bitmiş ve evine giderken yayın açmış. 2.doz aşısını da olmuş. İlkinin acımadığını ama 2.dozun biraz acıttığını söylemiş. Merak edenlere aşı markasını da söyleyelim: Pfizer. Henüz bir başka olanı yokmuş, dinlenecekmiş.

Baby: Çekimler bittiği için nasıl hissediyorsun?

YJ: Üzerinde uzun zamandır çalıştığım bir proje olduğu için biraz üzgün hissediyorum. Diğer oyuncularla çekim sürecini seviyordum ve çekimleri mutlu bir şekilde bitirdik. Mr. Queen'de hissettiğim gibi hissediyorum. Oradaki oyuncular cidden iyiydi. Başka projelerde onlar gibilerle tanışamam diye düşündüm ama Police University de benim için mutluluk verici bir proje oldu, çekimlerde cidden mutluydum ve benim için iyi projelerden biri olarak kalacak.

Baby: Hwanie ve Jonwook arasındaki benzerlikler ve farklılıklar nelerdi? YJ: Açıkçası pek çok kişi benzer olduklarını söyledi ama cidden birbirlerine benzemiyorlar. İkisi de cıvıl cıvıl insanlar ama Joonwook... O daha çok yönlü biri. Hwanie'de hiç mantık yoktu ama Joonwok’un zekası oldukça iyi. İkisi de etrafa iyi bir enerji saçıyordu. Şöyle bir şey var, eğer ki sadece benzerliklerine odaklanırsanız benzediklerini düşünürsünüz ama eğer ki farklılıklarına odaklanırsanız farklı olduklarını düşüneceksiniz.

YJ: Her neyse millet, mutlu bir Chuseok tatili geçirin, bir sürü lezzetli yemek yiyin. Umarım mutlu bir tatik geçirirsiniz.
Baby: İtiraftan sonra Joonwook’un aşk durumu ne olacak? YJ: Yayını izlerseniz öğrenirsiniz~

Chuseok'ta ailesinin yanına gideceğini söylemiş.
Baby: Japonya'ya geldiğinde ne yapmak istiyorsun?
YJ: Çok şey yapmak istiyorum. Lezzetli yemekler yemek ve sokaklarda yürümek istiyorum. Birçok lezzetli yemeği var, cidden Japonya'ya gitmek istiyorum.
Bir hayran varyete şova katılmasını istemiş, o da fırsatını bulursa yapacağını söylemiş. 'Sing a Son' filminin ne zaman çıkacağını bilmiyormuş. Bugünün TMI'ı: Son çekim günü olduğu için fotoğraf çekilmiş.

YJ: Albüm hakkında... Çekimlerle meşgul olduğum için albüme pek odaklanamadım. ÇEkimler artık bittiğine göre muhtemelen üzerinde çalışmaya gayret ederim.

“스트릿 우먼 파이터”i izlediğini söylemiş. Çok eğlenceliymiş ama çekimler sebebiyle yayınlanırken izleyemiyormuş, bu yüzden daha sonra tekrarına bakıyormuş.

YJ: Çok eğlenceli. Cidden havalılar ve iyi dans ediyorlar. MOTF'dan koreografist ağabey ev ablalarıma katılmalarını söyledim çünkü çok iyi dansçılar ama katılırlarsa korkabileceklerini söylediler. Face with tears of joy

Saçını boyamayı düşünmüyormuş.
Yeni bir iPhone çıkarsa satın alıp almayacağından emin değilmiş.
Çok sık fotoğraf çekilmediğini söylemiş. Lee Dal'ın daha çok fotoğraf çekilmeleri gerektiğini söylediği, fotoğraf çekilmediği için onu azarla videoda sadece rol yapıyormuş.
Gelecek dizisi için böyle şen şakrak bir karakter oynamayı düşünmüyormuş, pek konuşmayan daha ağır başlı bir karakteri oynamak istiyormuş.
Çekimi olmadığı günler tüm gün D.P dizisini izliyormuş.

Baby: J World şirketinin altında mısın ? YJ: Evet, Yoo Young J World! *'J' İngilizcede 'cey' diye okunduğunu için Yoo Youngjae Dünyası dermiş gibi baskılıyor. (videosu yukarıda)

Baby: Jinyoung hakkında ne düşünüyorsun? YJ: Jinyoung hyung cidden iyi birisi. Son zamanlarda birlikte yemek yedik, ben çekimlerimi bugün bitirdim ama hyungun çekecek birkaç sahnesi daha var. Cidden iyi birisi. Hayranların düşündüğünden çok daha iyi birisi. Cidden iyi birisi, bu yüzden sanırım çekimler bittikten sonra bile uzun bir süre görüşmeye devam edeceğiz.

Baby: Youngjae'ciğim sen de iyi birisin. YJ: Ben.. Kötü birisi olmadığıma eminim ama kendime iyi biriyim diyebilir miyim, emin değilim. Yine de kötü biri değilim.
Baby: Kang Sungho birliği hakkında ilk izlenimin? YJ:Sungho için ilk izlenimim... İlk toplantımız sırasında taşıştık. Ben, Jinyoung, Dal hyung, Youngwoo ve Woosung vardı. Jinyoung ile ilk karşılaşmamızda idolken tanıştığımız zamanı düşündüm. Vücudunun iyi göründüğünü düşündüm. Ayrıca çok sıradan birisi gibi görünüyordu ve bana iyi bir izlenim verdi. Birlikte çekim yapmanın rahat ve eğlenceli olacağını düşümdüm. Lee Dal hyunga gelirsek...Vincenzo dizisini birazcık izlemiştim ve oyunculukta cidden çok iyiydi. Bu sebeple birlikte çekim yapmanın cidden eğlenceli olacağını düşündüm. İlk (senaryo) okumamızdan itibaren oldukça uyumluyduk. Aramızdaki kimyayı hissettik ve birlikte çekim yaparsak bu dizide de pek çok iyi imaj sergileyebilirim diye düşündüm. Soojung~ieye gelirsek...İlk çekimlerde karşılaştık. Soğuk, güzel bir havası vardı, ben de öyle olduğunu düşündüm. Ben B.A.P'deyken hiç etkileşimimiz olmamıştı ama onunla birlikte çekim yaptıktan sonra cidden kibar birisi olduğunu fark ettim. Cidden kibar ve zeki. Başta düşündüğümden çok daha iyi birisi olduğunu fark ettim ve oyunculukta gerçekten iyi! Kang Seonho’nun birim üyelerinin hepsi iyi insanlar. Beni iyi yönde etkilediler ve kendimin de daha iyi bir insan olduğumu hissettim.
Ekibimize birkez daha teşekkür etmek istiyorum, umarım gelecekte bir projede daha birlikte çalışabiliriz. Herkese minnettarım. Kıdemlilerim, kıdemsizlerim, hepsi iyi insanlar. Ben de her birine tekrar teşekkür etmek istiyorum!

Herkese mutlu bir Chuseok ve güzel bir tatil dileyip koronaya dikkat etmemiz gerektiğini söymiş ve yayını tekrar açacağına söz vererek kapatmış.

M
Yayının tamamını izlemek için: https://t.co/TtlUGY6B2u?amp=1
___________________________________________ Eng Cr:0JAE94
Çeviri: B.A.P Turkey
Kaynak göstererek kullanınız :)


Yorumlar