Reklam

B.A.P'den Zelo "İdollükten şarkıcılığa...Pandeminin ortasındayken umut mesajı vermek istedim"

 

Geçtiğimiz günlerde 'BACK ON THE ROAD' ile geri dönüş yapan şarkıcı-söz yazarı Zelo müziği ile umut vermek istediğini söyledi.

Şarkıcı- söz yazarı Zelo kendi rengiyle büyüyor.

Öncekinden çok daha olgun ve derin bakan gözleri, Zelo'nun yıllarca biriktirdiği müzikal renklerini yansıtıyor gibi göründü.

 Nasıl gidiyor?

"Yakın zamanda yeni bir şarkı yayınladım ve şu an sıradaki albümüm üzerinde çok çalışıyorum. Yalnız çalıştığım için yapacak çok şey var. Bu sebeple meşgulüm."

Yeni şarkın "BACK ON THE ROAD"ı tanıt lütfen.

"Gençler için umut mesajı veriyor. Şarkının ikinci yarısı ise zorlandığım dönemlerimim hikayesini anlatıyor. Yeni bir şey denemek istedim. Bu sebeple tüm sözler İngilizce. Yurt dışında beni destekleyen ve benim için bekleyen pek çok hayran var, böyle yaparak karşılığını vermek istedim."

B.A.P üyeleri seni desteklediler mi?

"Üyeler desteklerini eksik etmediler. Bir süredir tanışıyoruz fakat beni desteklemek için daima orada oldukları için minnettarım."

Şu an her şeyi kendin yapıyorsun. Artı ve eksi yönleri neler?

"Hepsinden önce en büyük artısı ne seversem onu yapabiliyorum. Her şeyi tek başına yapmanın tüm zorluklarına rağmen u an yaptığım müzik yapmak istediğim müzik. Fakat bence bu kariyerimi müzisyen olarak inşa etmem için bir fırsat, bu yüzden elimden geleni yapıyorum."

Grup ve solo aktivitelerin arasındaki farklar neler?

"Gruptayken faaliyet programları sırasında bana göz kulak olan insanlar vardı. Artık solo olarak çalışırken her şeyi kendi başıma halletmek zor geliyor. Fakat hayranlar sayesinde sanırım üstesinden gelebilirim. Bir süredir tanıyoruz birbirimizi. Pandemi bittikten sonra hayranlarımı görmek istiyorum."

Hayranlarının seni çok etkilediği bir anıyı anlat.

"Yeni bir şarkıyla geri dönüş yaptıktan sonra sokakta kazara eski bir hayranımla karşılaştım. 2012'en beri hayran olduklarını söylediler. Çok şaşırdım ve çok minnettardım. Eskiden kalabalık bir yere giderken tereddüt ederdim ama artık ne zaman böyle şeyler olsa çok mutlu oluyorum."

Gelecek planların neler?

"Tekrar bir 'single' ile geri dönmeyi planlıyorum. Bekleyişlerinizi iyi bir müzik ve performans ile geri ödeyeceğim, bu nedenle lütfen desteklerinizi esirgemeyin."


-------------------------------------------------------------------------------

Kaynak: naver.me/GVAcZZAV

Eng cr: 0JAE94

Çeviri: B.A.P Turkey

Lütfen kaynak göstererek kullanın! :)


Yorumlar