Reklam

[18.10.2021] YOUNGJAE JAPONYA HAYRAN KULÜBÜ ÖZEL RÖPORTAJI

 

       (Fotoğraf röportajdan bağımsızdır) 

1.      Bugünlerde neler yapıyorsun?

Police University için çekimleri bitirdikten hemen sonra Chuseok tatili başladı, bu nedenle şu an bir ara verdim ve egzersiz yapıyorum.

2.       Keyif aldığın hobilerin var mı?

Son zamanlarda arkadaşlarımla “League og Legends” oynamaya yeniden başladım. Nasıl olsa dışarı çıkamadığım bir dönem, ben de evde ne yapabilirsem onu yapıyorum.

3.       Sık sık dinlediğin bir şarkı var mı, lütfen paylaş.

Trevor Wesley’den Chivarly Is Dead, bu şarkıyı sevdiğim için çok dinliyorum. Siz de bir kere dinlemelisiniz.

4.       Seni son zamanlarda etkileyen diziler ya da filmler var mı?

Bugünlerde gündem olan iki diziden keyif alıyorum: DP ve Squid Game. Çekimleri bitirdikten sonra günde bir dizi bitiriyordum, tamamını tek seferde (izliyordum). Bir de oldukça ilgi çekici olan “Hometown Cha Cha Cha” isimli bir diziye başladım ama tabi ki en eğlencelisi “Police University”.

5.       Övünmek istediğin bir şey var mı?

Hm, öyle bir şey olduğunu sanmıyorum.

6.       Kendinize etmek istediğiniz bir iltifat olsa bu ne olurdu?

Yorulmadan çalışarak yavaş yavaş yol alan biri olmama iltifat etmek isterim.

7.       Kendini bir kelime ile anlatman gerekse bu hangi kelime olurdu ve neden?

Hm, bu cidden zor bir soru. Yemek teslimatı? Sadece teslim edilmiş yemeği yeme düşüncesi bile beni heyecanlandırıyor. Sadece beni düşündüğünüzde bile kalbinizi eritebilecek biri olmak istiyorum.

8.       “Youngheart”ları hangi kelimeyle anlatırsın? Neden?

Kurye? Her buluşmamızda heyecanlanıyorum ve mutlu oluyorum.

9.       Hayranlarınla yapmak istediğin bir şey var mı?

Konuşmak istiyorum. Hayranlarımla Instagram canlı yayınları aracılığıyla iletişim kurabiliyorum ama onların sesini duyamıyorum. Hayranlarımla buluşmak ve bugünlerde ne yaptıkları, akşam yemeğinde ne yedikleri, benim bu günlerde ne yaptığım hakkında konuşmak istiyorum.

10.   Hayranlarına söylemek istediğin bir şey var mı?

Ne yaparsam yapayım daima sonunda hayranlara bir şeyler söylediğim bir kısım oluyor fakat doğrusunu söylemek gerekirse (söylediğim şey) hep aynı. Bazen çok mu alışıldık şekilde konuşuyorum diye merak ediyorum. Bu sebeple bir süredir bunun hakkında düşündüm ve söyleyebileceğim başka bir şey var mı diye merak ettim ama en çok söylemek istediğim şey “teşekkür ederim” ve teşekkür ederim. Uzun bir süre boyunca beni sevmek, desteklemek ve bana güvenmek zor ama siz bunu yaptığınız ve hala yapıyor olduğunuz için müteşekkirim. Daha sıkı çalışıyorum çünkü beni sevmeye devam etmeniz için sebebi olan birisi olmak istiyorum. Lütfen beni sevmeye devam edin ki ben de gelecekte daha çok çalışabileyim. Teşekkür ederim.


KAYNAK


İngilizce çeviri: YJAYNEWS
Türkçe çeviri: B.A.P Turkey

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!

Yorumlar