Reklam

[İZLEYİCİ YORUMLARI] DAEHYUN MEISSA'S SONG MÜZİKALİYLE DİKKATLERİ ÜZERİNE ÇEKTİ

 


Geçtiğimiz günlerde ilk gösterisi sahnelenen, askeriyenin 30.yılına özel düzenlenen Meissa's Song müzikali pek çok kişi tarafından takip edildi. Daehyun oynadığı karakterle büyük bir ilgi gördü. Bu yazımızda Baby, IY olmayan seyircilerin Daehyun hakkında dediklerini derledik. İyi okumalar.

"Vay canına! Daehyun ne kadar iyi bir oyuncu!"

"Daehyun'a fena düştüm sormayın/Daehyun'a ÇOK FENA düştüm,,,of"


 "Daehyun'un vokali şaka değil"


 "Jung Daehyun'un oyunculuğunu sevdim"

 

"Jung Daehyun'un vokali manyak bir şey." 

 

"Daehyun da harika, oğlum hepsi harika, Daehyun'un ağlaması beni hıçkırıklara boğdu...." 

 

"DAEHYUN BU MÜZİKALDE KALBİMİ ÇALIYOR!!! VAY BE!" 

 

"Bir de Daehyun çok çok çok iyi oynadı!!" 

 "Daehyun çok yakışıklı" 


"L' i ararken kör olacağımı sandım... Bu geceki gösteride olmadığı ortaya çıktı😭😭😭😭
Fakat Daehyun harika bir iş çıkardı! Ağladıııııım😭😭😭😭😭" 

"Daehyun'un vokali ❤️" 

 "Söyle, Daehyun! Söyle! Çıkışından beri aşık olduğum o sesin!" 



 "Daehyun da cidden çok iyi oynuyor❤️" 


"VAAY DAEHYUN ÇOK İYİ!" 

 "Daehyun burada harika bir iş çıkarıyor 😭😭😭😭😭😭" 


 "Daehyun askeri üniformanın içinde çok yakışıklı görünüyor😭😭💗/Harika bir iş çıkarıyor😭" 

 

 "Kimse bana müzikali izlerken mendile ihtiyacım olacağını söylememişti... Sahne beni mahvetti... Daehyun ve onun yıkımı... VAY CANINA!!!. Bay Kalın Kaş😭" 


 "Daehyun cidden ağlıyor, bu da beni üzüyor"

"Beni cidden altüst etti, onunla ağlamaya başladım, o olağanüstü" 

 

 




Gösterinin ilk günü gördüğümüz her yorumu aldık size getirdik. Yorum sayısından oyunculuğu, sesi ya da görünüşü ile nasıl insanları etkilediğini anlayabilirsiniz.

Onunla ne kadar gurur duysak az!

Aldığı bu ilginin asla sönmemesini diliyoruz. Meissa's Song'un başka blog yazılarında görüşmek üzere, Daehyun ile kalın, kendinize iyi bakın💚



__________________________________
Hazırlayan: B.A.P TURKEY 

Yorumların ekran fotoğrafları tarafımızca alınmıştır. 
Daehyun'un müzikal fotoğrafları müzikali izleyenler tarafından paylaşılmıştır. Sahiplerini not almayı unutmuşuz🙏

Yorumlar