Reklam

B.A.P'den Daehyun ile evde kalın! Kstyle özel röportajı


“B.A.P'den Daehyun'un evde zamanını nasıl geçirdiğine bir göz atın! Kstyle Özel Röportajı”


Şu sıralar dünyanın dört bir yanındaki insanların dışarı çıkması sınırlandırıldı, bu yüzden #EvdeKal etiketi son zamanlarda bir trend haline geldi. Bu arada, Kstyle'da, Koreli bir sanatçı ve aktör ile "Evde Kalma Süreci" hakkında özel bir röportajımız var!

Ayrıca hayranlarına tavsiye etmek istediği ev modası, ev yemekleri ve evdeki zamanını bizimle paylaştı!

Daehyun’un Evdeki Zamanı

S: Evdeki zamanını normalde nasıl geçirirsin?
- Senaryo okuyarak ve arada temizlik yaparak.

S: Evde zaman geçiren herkese ne yapmalarını önerirsin?
- Evin dekorunu değiştirin! Temizlik yapın! Bunları yaparken zaman hızla geçiyor.

Daehyun’un Ev Modası


S: Evde genellikle nasıl kıyafetler giyinirsin?
- Aşırı sevimli bir pijama giyinerek uyurum. Sıcak günlerde, sadece iç çamaşırıyla uyuduğum zamanlar olur. (güler)

Daehyun’un Ev Yemekleri

S: Evde son zamanlarda nasıl yemekler yiyorsun?
- Hazır yemekler ve annemin pişirdiği garnitürler.

S: Hayranlarına nasıl yemekler önermek istersin?
- Kızarmış yumurta, mürekkep balıklı kimchi (tatlı acı soslu olanından), yosun, bulgogi ve Kore susam sosu.

S: Yemek yapar mısın? En son ne pişirdin?
- Evet yaparım, en son ramen yaptım.

Daehyun'dan Evde Zaman Geçirme Önerileri


S: Bu günlerde evde ne tür şarkılar dinliyorsun?
- Csárdás (keman müziği).

S: Müzik dinlerken ne yapıyorsun?
- Uyumama yardımcı olması için müziğe odaklanıyorum.

S: Önerdiğin dizi/film?
- Kore dizisi olan “Kingdom”. Skalası çok geniş ve oyuncuların performansı cidden harika. Bu şimdiye kadar gördüğüm en ilginç dizi ve performansı da iç açıcı.

Hayranlara Mesaj

S: Bir dahaki sefere Japonya'yı ziyaret ettiğinde hayranlarınla nasıl vakit geçirmek istiyorsun?
- Tabii ki en çok sahnede onlarla buluşmak istiyorum. Açık havada canlı performanslar yapmak istiyorum. Eğer şansım olursa birlikte bir şeyler yapmak isterim.

S: Japonya'da ne yapmak istiyorsun?
- Domuz pirzolası yemek istiyorum! Ayrıca Sapporo'ya gitmek istiyorum!

S: Japonya'da seni bekleyen hayranlarına bir mesajın var mı?
- Japonya'daki tüm hayranlarım, dünyadaki birçok insanın çok yorgun olduğunu düşünüyorum. Bu zor zamanları en kısa zamanda aşmak için hepimiz el ele vermeliyiz. Umarım yakında sahnede buluşuruz.

Sağlığınızın en önemli şey olduğunu biliyorsunuz, değil mi? Lütfen güzelce yemek yiyin ve sağlıklı kalın! Hepiniz benim kalbimde bir numarasınız. Bu zor zamanların üstesinden gelmek için elimden geleni yapacağım bu yüzden siz de elinizden geleni yapın.

Sizi seviyorum. Sizi çok özledim. Çok teşekkür ederim.




İngilizce çeviri: jdh_news
Türkçe çeviri: B.A.P Turkey

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!!!



Yorumlar