Reklam

Geç serpilen Moon Jongup sonunda çiçek açar | Korea JoongAng Daily - Ilgan Sports röportajı



Eski B.A.P üyesi solo çıkışını 'Headache' ile yapıyor

Şarkıcılık kariyerinin dokuz yıl ardından sonra, dağılmış erkek grubu B.A.P'den Moon Jongup geçen hafta solo çıkışını 'Headache' ile yaptı. Geç bir başlangıç olabilir, ancak kendisi beklemeye değer olduğunu söylüyor.

 B.A.P, 2012'deki çıkışından bu yana önünde taşlar dolu bir yolculuğun ardından Şubat 2019'da dağıldıktan sonra, her üye farklı yollar izledi. Moon, o zamandan beri, bir şirket veya menajerin desteği olmadan, oyunlar ve müzikaller için seçmelere katıldı. Zamanla, Moon’un müzik susuzluğu gittikçe daha da arttı. Kendine solo şarkıcı olma hedefini koydu ve yeni şirketi The Groove ile tanıştığında her şey hazırdı.

 Korea JoongAng Daily üyesi Ilgan Sports'a verdiği demeçte “Her şey gerçekle yüzleşmek ve kendi yolumu oluşturmakla alakalı” dedi. Verdiği cevaplar, yıllar boyunca savaşmak zorunda olduğu zorlu görevlerin onu daha güçlü ve daha akıllı hale getirdiğinin kanıtıydı. Aşağıda röportajdan alıntılar düzenlenmiştir.



Soru: Solo çıkış yapmak için çalışmak nasıldı?
- Gerçekmiş gibi hissetmiyordum çünkü çoğunlukla hazırlık aşamasındaydım ancak çıkış tarihi yaklaştıkça bu beni can evimden vurdu. Dürüst olmak gerekirse, B.A.P dağıldığından beri birçok düşünceye kapıldım - ne yapacağım ve nasıl yapacağım hakkında. Solo çıkışımı yapmak ya da müzikle ilgili bir şey yapmak istediğime emindim, ama diğer her şey çok zordu.

Soru: Hiç yeni bir isim altında çalışmayı düşündün mü?
- Takma ad kullanmayı düşündüm. İsmimin son hecesi olan “Up”ı kullanmayı düşündüm. Ama sonra “Up” [2019] diye bir filmin çok ünlü olduğunu öğrendim (gülüyor). Diğerleri bana gerçek ismimle devam etmemi söyledi ve ben de bunun en iyisi olacağını düşündüm.

Soru: Solo çıkış yapmak nasıl bir duygu?
- Kendimi yalnız hissediyorum, ki bu katlanılabilir. Ama ayrıca kendimi daha sorumlu hissediyorum. Önceden (B.A.P ile iken) hepimiz birlikte eğlendik. Ama şimdi daha iyi olmalıyım çünkü benim hatırım için çalışan bir sürü insan var. Çok konuşmaya ve atmosferi rahatlatmaya çalışıyorum.

B.A.P'de benim rolüm bu değildi. Ama zamanı geldiğinde, bunu yapabilir ve daha fazla konuşabilirim. Bence bu, kendim için parlak bir enerji bulma sürecinin bir parçası.

Soru: Parlak enerjiden bahsetmişken, teklin ile aradığın şey bu muydu?
- B.A.P'nin performansları ve müzikleri oldukça güçlü ve ciddiydi ve vücudum buna alışıktı. Daha önce yapmadığım bir şeyi denedim, bu yüzden endişeliyim. Ama bence yeni bir yönümü keşfettim. Bence hayranlar parlak ve şen şakrak enerjimi görmeyi ferahlatıcı bulacaklar.

Soru: Neden solo çıkışını kendi yazdığın bir şarkıyla yapmadın?
- Bu şirketle yaptığım ilk projeydi, bu yüzden bir anlaşmaya vardık. Yazdığım şarkılar var, ama bence birçok farklı faktörü ele aldık. Ferah olan ve birçok kişi tarafından beğenilebilecek bir melodi seçtik.

Soru: B.A.P'nin solo çıkış yapan son üyelerinden birisin. Herhangi bir şekilde geride kaldığını hissediyor musun?
- Oldukça gerçekçi düşünmeye meyilliyim. Kendim hakkında düşünüyorum ve elimden geleni yapıyorum. Diğer üyelerin gerisinde olduğumu sanmıyorum. Kendi hızımda ilerliyorum. Etrafımdaki insanlardan ilham alabilirdim, ama çok fazla etkilenmiyorum.

Soru: B.A.P dağıldığından beri nasılsın?
- Şirketim olmadan kapılar çaldım. Önümdeki bu yıl boyunca yapmak istediğim birçok şeyi denedim. Kendi kendimi yönettim ve her şeyi kendi başıma yaptım - aslında o kadar da kötü değildi. Bunun hakkında fazla düşünmedim ve sadece herkesin böyle olduğunu sandım. Oyunlar konusunda da aynıydı. Hayırlı olan şey yaptığım şeydi - birlikte veya ayrı.


Soru: Şimdi en çok ne yapmak istiyorsun?
- Bir konser vermek istiyorum. MOONW4LK adında bir hayran klübüm var ve onlarla yüz yüze buluşmamdan bu yana uzun zaman geçti. Onlardan birkaçıyla buluştum, Daehyun (eski B.A.P üyesi) müzikalini yaparken. Hayranlarla buluştuğum son resmi etkinlik B.A.P konserleriydi. Bir çok farklı müzik türü göstereceğim ve kendi hikayemi solo bir konserle anlatacağım. Aklımda birçok hip-hop performansı var.

Soru: Hip-hop'tan bahsetmişken, MBN’nin hip-hop seçmeleri olan “Sign Here” programına katıldın. Nasıl geçti?
- Tanıdığım bir kişi beni onlarla irtibata geçirdi ve denemek isteyip istemediğimi sordular. Heyecanlı hissettim çünkü eğlenceli olacağını düşündüm. Bir şekilde bununla kendime meydan okuyordum. Seçmelere devam ederken M.B.A Ekibi ile yakınlaştım. Hala temas halindeyiz ve onları gelecekte bir şarkıya dahil etmeyi düşünüyorum.

Soru: Yunhway ile işbirliği nasıl gerçekleşti?
- Her zaman onun hayranıydım. Bu teklinin başka bir sesle güzel olacağını düşündüm, bu yüzden onu aradım. Şarkıyı dinledi ve hemen yapacağını söyledi, bu da çok şükür birlikte çalışmamıza yol açtı.

Soru: Yeni bir hedefin var mı?
- Ayrıntılara çok fazla kafa yormamaya çalışıyorum. Askerlik görevime başlamadan önce yeni şeyler yapmak istiyorum. Hayranlarla daha iyi iletişim kurmak için bir YouTube kanalı açmak istiyorum. Çok fazla içmiyorum ama içki içerken çekim yapmayı denemek istiyorum, sadece sıradan vloglar ve farklı farklı şeyler yayınlamak istiyorum. Kendimi en doğal halimde göstermek istiyorum.

Soru: Bir sonraki şarkın için planın nedir?
- Bir albüm düşünüyorum. Bu tekli o albümün bir önizlemesi olabilir - birçok farklı plana açığım. Kendim hakkında anlatabileceğim hikayeleri çok iyi yansıtabilecek bir arka plan hikayesi bulmayı düşünüyorum. Ama bu sadece başlangıç, ve daha fazlasını yapmak ve göstermek istiyorum.

Orjinal 
Türkçe çeviri: B.A.P Turkey

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!!!

Yorumlar