Reklam

[08.06.2020] Youngjae Kstyle Röportajı



Youngjae'nin günlük hayatı

Soru: Bugünlerde neler yapıyorsun?
- Bu günlerde egzersiz yapmaya başladım, bu yüzden çok çalışıyorum. Ayrıca oyunculuk öğrenmeye ve yeni karakterim için pratik yapmaya çok zaman harcıyorum, yakında çekimlere başlayacağım.

Youngjae'nin ev modası

Soru: Evde ne tür giysiler giyiyorsun?
- Rahat kıyafetler giyiyorum, genellikle kısa kollu tişört ve şort.

Youngjae'nin ev yemeği

Soru: Evde ne yersin?
- Sabahları yulaf lapası ve tavuk sashimi yerim ve egzersiz sonrası protein. Akşamları sığır eti ile bol bol kahverengi pirinç yerim. Ama dışarıda yemek yerken ne istersem onu yiyorum.

Soru: Hayranlarına hangi yemeği tavsiye etmek istersin?
- İnternet üzerinden ucuza sığır eti alabileceğiniz için sığır etinin yanında wasabi öneriyorum. Eğer bunu yerseniz, protein dolu lezzetli bir yemek yemiş olursunuz.

Youngjae'den evde vakit geçirme önerileri

Soru: Bugünlerde evde sıkça dinlediğin müzikler hangileri?
- Her zaman yeni müzikler ararım ve playlist'imi sık sık değiştiririm. Bugünlerde Maren Morris'in "The Bones" adlı şarkısını çok dinliyorum. Müzik dinlediğimde, müziğin atmosferden ve bana verdiği duygulardan kolayca etkileniyorum, bu yüzden iyi bir müzik dinlediğimde hep minnettarım oluyorum.

Soru: Müzik dinlerken genellikle ne yapıyorsun?
- Evde müzik, duş alırken ya da dışarı çıkmaya hazırlanırken dinliyorum. Genellikle araba sürmeyi ve yürüyüş yapmayı severim, o zamanlar da müzik dinlerim. Ve ayrıca egzersiz yaparken de.

Soru: Hangi dizi veya filmi tavsiye etmek istersin?
- "Hospital Playlist" adında bir dizi izliyordum. Dizide yer alan aktörlerin ve replikler, hepsi çok yerindeydi.

Hayranlara mesaj

Soru: Bir sonraki Japonya ziyaretinde hayranlarınla nasıl vakit geçirmek istersin?
-  Bu konuda çok düşünemiyorum... sadece... Bir çok çeşitli şeyler hakkında konuşmak istiyorum. Uzun zamandır onlarla görüşemedim bu yüzden daha önce anlatmadığım şeyler anlatmak istiyorum.

Soru: Japonya'da ne yapmak istiyorsun?
- Şey... Japon yemeklerini gerçekten çok seviyorum. Bu yüzden Japonya'ya gittiğimde yemek istediğim çok şey var. Her şeyi denemek istiyorum.

Soru: Japonya'da seni bekleyen hayranlarına mesajın?
- Millet, sizinle buluşmak istiyorum. Sağlıklı kalalım ve bu zamanın üstesinden birlikte gelelim, umarım yakında buluşabiliriz. BenKore'de iyiyim, bu yüzden endişelenmeyin. Hadi yakında yüzümüzde bir gülümsemeyle buluşalım! Her zaman minnettarım ve sizi seviyorum.


___________________________________________________________

İngilizce çeviri: 
YJAYNEWS
Türkçe çeviri: B.A.P Turkey

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!!!

Yorumlar