Reklam

Daehyun'un Konser Mektubu

"Sevgili hayranlar, yine bir mektup yazıyorum. Aslında teşekkür ederim, seni seviyorum ve üzgünüm gibi kelimeler konusunda daha dikkatli oldum ve bugünlerde anlamı hakkında da çok düşünüyorum. Kullanabileceğim tek ifade ve size söyleyebileceğim tek kelime size karşılığını vereceğimdir. Yani bugün, sizi genelde kullandıklarımdan daha güzel kelimelerle rahatlatmak istiyorum. Son 9 yıldır bana güvendiğiniz için, beni beklediğiniz için ve desteklediğiniz için çok teşekkür ederim. Sabahın erken saatlerinden beri beni bekliyorsunuz, karnınızı aç bırakıyorsunuz ve kahvaltınızı beklemek yerine beni bekliyorsunuz. Gerçekten de zordu, değil mi? Yağmurun ya da karın yağması ya da herhangi bir şeyin olması önemli değil, her zaman yanımdasınız. Açlık çeken, sıradan hayatlarından yorulan sevgi dolu insanlar. Artık tüm gayretlerinizi biliyorum ve her kelime benim için kıymetli. Harika bir iş başardınız. Sıkı çalıştınız. Gelecekteki etkinlikleri falan nasıl planlayacağımdan emin değilim fakat benimle buluşma yolunuzu sizin için daha rahat bir hale getirmeye çalışacağım ve bu yol boyunca sizi çok daha fazla mutlu etmeye gayret edeceğim. Mükemmel olmaktan hala uzak olan beni sevdiğiniz ve desteklediğiniz için çok teşekkür ederim. Şimdiye kadar harika şeyler yaptınız. Lütfen, gelecekte de bana iyi bakın. Teşekkür ederim ve sizi çok ama çok seviyorum. Teşekkür ederim."


..........................................................................................................................................

Video Cr;   https://twitter.com/i/status/1287099289269727232

Eng cr; yjay_twt

Çeviren;  B.A.P Turkey

Yorumlar