Reklam

[08.08.2020] Jongup Hayran Buluşmasından Kesitler



B.A.P’nin eski hikayeleri - Part 1

Sunucu: Hadi ‘Now I can say’ (şimdi söyleyebilirim) hakkında konuşalım. Mesela eğer geçmişte bir üyenin kaybettiği ama aslında başka bir üyenin aldığı bir şey varsa şimdi itiraf edebilirsiniz. Ya da eski hikayelerinizden anlatabilirsiniz, birbirinizi yanlış anladığınız zamanlardan bahsedip özür dileyebilirsiniz.
YJ: ‘Now I can say’... Aslında biz bir problemimiz olduğunda direkt söylüyoruz.
DH: 7 yıldır birlikteyiz, o yüzden birbirimize söyleyemeyeceğimiz bir şey yok. 
YJ: Eğer tartışılacak bir şey varsa anında tartışırız.
DH: Söyleyecek bir şeyim olmadığından... Sırf bir şeyler anlatmam gerektiği için... Bazen Jongup ortadan kayboluyordu. Programımız olduğu günlerde geç geliyordu ve bizi endişelendirip bayağı bekletiyordu. Neden böyle yapıyordun?
JU: Bu soruyu geçeceğim, bu kadar ileri gideceğini düşünmemiştim.
DH: Söylemek istediğim, onu bu konuda birçok kez azarladım ama Jongup her zaman bana karşı çıktı.
JU: Aslında... Bu hala hyung’a karşı mahcup hissettiğim bir konu.
YJ: Neden sadece Daehyun’a karşı böyle hissediyorsun? 
JU: Hayır hayır,  Daehyun’a karşı geldiğim ve kaba olduğum için üzgünüm ama geç kalma konusunda tabii ki fanlara karşı üzgün hissediyorum. Asla öğrenmeyeceklerini düşünmüştüm.

Karşı geldiğindeki halini bize gösterebilir misin? 

Şey gibiydi... “Neden etrafta oynayıp duruyorsun?” 
Ve Jongup “Tamam her neyse, hyung...” diye cevap veriyordu. 



DH: Arabaya ilk ben biniyorum ve diğerleri tek tek peşimden biniyor. Jongup her zaman son geliyordu. “Jongup çabuk aşağı gel, geç kalıyoruz” diyordum ve o sadece “peki~” deyip başka bir şey demeden arabaya geçiyordu.
YJ: Bir keresinde Jongup programa taksiyle gelmek zorunda kalmıştı.
DH: Doğru! Şimdi söyleyebilirim. *Now I can say it*
JU: Bu olayı hatırlamıyorum.
YJ: Kuaföre taksiyle gelmiştin. Ona eğer zamanında gelmezse onu bırakıp gideceğimizi söylemiştik ama buna rağmen geç geldi, bu yüzden biz de gittik. Zamanını tam belirlediğimiz bir buluşmaydı, o yüzden “eğer zamanında arabaya gelmezse biz önden gideceğiz” diye düşündük. Sonuç olarak Jongup taksi tutup tek başına geldi. 


Part 2


Sunucu: Başka ilginç hikayeniz var mı?
ZL: Ergenlik yıllarımı B.A.P aktiviteleriyle geçirdim. 
YJ: Ne yapıyorsun? Kendi mezarını mı kazıyorsun?
ZL: Artık hepsi geride kaldı o yüzden konuşabiliriz.
JU: Sanırım ben de o zamanlar ergenlikten geçiyordum (geç kalma konusundan bahsediyor).
YJ: Jongup sen baya rahat konuşmaya başladın.
Sunucu: Eğlenceli biri oldu, değil mi? Peki, ergenliğe geri dönelim. 
ZL: Öfkemi pek kontrol edemiyordum  ve sakinleşmek için üyelerin görmediği zamanlarda onların bebeklerine işkence ediyordum. O zamanlar gençtim… Lütfen bana göz kulak olun.



Üyelerin telefonda kayıtlı oldukları isimler 


Sunucu: Üyeleri telefonunuza nasıl kaydettiniz?
JU: Ben hiç değiştirmedim.
YJ: Üyelerin isimlerinin başına “Bro” ekledim.
YJ: Yani, “Bro Zelo” “Bro MJUP” “Bro Damchu” şeklinde. Hep aynıydı.
DH: Ben “Jongup yi” “Pink-ish” “Youngjae” diye kaydettim.
JU: Bende “Mr. Daehyun” “Mr. Jello” “Mr. Youngjae” diye kayıtlılar. 



Youngjae’nin Jongup’un hayran buluşmasına gelme hikayesi


YJ: Jongup’un neden içerken hayran buluşmasına gelmemi istediğini şimdi anlıyorum. Beni arayıp “Hyung, ne yapıyorsun?” diye sordu. Arkadaşlarıyla bir kaç şişe soju içtiğini söyledi. Beni bayağı uzun zamandır aramamış olmamasına rağmen hemen asıl konuya geçti. “Hyung, bu Cumartesi hayran buluşmam var, gelir misin?” dedi, ben de ne zaman ve nerede diye sordum. Şimdi de buradayım. 



Jongup hakkında sorular / Jongup’u ne kadar iyi tanıyorsun 


Sunucu: Jongup’un en sevdiği yemek?
DH, YJ, ZL: Hamburger
Sunucu: Hangisi?
YJ, ZL: Shake Shack 
YJ: Doğru cevap ne?
JU: Cheeseburger
DH: Ah doğru, cheeseburger seviyorsun.
JU: Aklıma bir şey geldi. Biz stajyerken tıpkı askerdeki gibi bir emir komuta zinciri vardı. Bir keresinde görmezden gelmiştik.
ZL: Bir kere değil birçok kez görmezden geldik.
Sunucu: Hadi o zamanlar neler olduğunu dinleyelim.
JU: O zamanlar, hyunglardan özellikle Yongguk’dan korkuyordum. Taksiye atlayıp bir hamburgerciye gitmek ufak bir kaçamaktı.
DH: O zaman da geç kalmamış mıydın? Sana neden geç kaldığını sorduklarında cheeseburger yemek istediğin için geç kaldığını söylediğini hatırlıyorum.
JU: Gerçekten mi? Ben hatırlamıyorum.
ZL: Şirketimiz Hannamdong’daydı, biz Itaewon’daki Mcdonalds’a girmiştik. Anılarım canlandı.
DH: Stajyer olduğumuz zamanlarda Youngguk ile birlikte dermatoloğa gitmiştik. Busan’dan geldiğimden beri ilk kez dışarı çıkıyordum. Hannamdong veya öteki yerler neredeydi hiç bir fikrim yoktu. Gangnam’da bir dermatoloğa gittik ve o sırada bir fırın-kafe gördüm. Adı “Honey Bread” idi, o zamanlar çok popülerdi. Gerçekten yemek istiyordum ama Yongguk’dan çok korkuyordum. “Hyung, Honey Bread yiyip şirkete öyle dönebilir miyiz?” diye sordum. 19 yaşındaydım ve gerçekten denemek istemiştim. Yongguk “Tamam” dedi ve beraber yedikten sonra diğer üyeler aklımıza geldi. Onlar için de ekmek alıp gizlice şirkete soktuk. Bir terasımız vardı. Pratiği bitirdikten sonra terastayken atıştırmalık olarak ekmeği üyelere verdim ama menajer bizi yakaladı ve ekmeği aldı. 4 üye için ufacık bir ekmekti ama kilo vermemiz gerektiği için onu aldılar. 
YJ: Bir de şimdi bak... O zamanlar onları dinleyip kilo vermeliydim. Eskiden gerçekten yemek konusunda takıntılıydım.


Sunucu: Jongup’un sarhoşken yaptığı kötü alışkanlığı ne? 
ZL: Bir yüz ifadesi yapıyor.
Sunucu: Lütfen bizim için göster, Zelo!

DH: Sarhoş olduğunda bir nevi yılışık oluyor.
DH: Sarhoş olduğunda aynen böyle. 



Jongup’un vücudunun en iyi kısmı


YJ: Gözleri
ZL: Omuzları
DH: Kalçası


Sunucu: Jongup’un vücudunun en iyi kısmı neresi? 
YJ: Ne olduğunu söyleyemem.
YJ: Hadi bunu geçelim,  gerçekten söyleyemem.
Kalçalar/Gözler/omuzlar
DH: İnanılmaz bir kalçası var.
DH: Siz hiç görmediniz ama ben Jongup’u çıplak gördüm. 


Sunucu: Son soru, Jongup’u nasıl çağırıyorsunuz?
Up jong / Jong Up ah / Mr. Up

Favorin hangisi?
Hepsini eşit seviyorum.


Daehyun’un özel MBTI testi


Sunucu: MBTI testini yaptınız mı?
YJ: Ben yaptım.
Sunucu: Bugün özel bir MBTI testi hazırladık, her biriniz hakkında sorular var ama cevabı diğer üyelerin vermesi gerekecek. Daehyun ile başlayalım.
Sunucu: “Daehyun bizimleyken çok konuşkandır” ya da “Daehyun bizimleyken çok konuşmaz bu yüzden onu konuşması için teşvik ederiz” 
Üyeler: Birincisi.
Sunucu: Çok mu konuşur? 
JU: Evet, cidden çok konuşkan.
Sunucu: Genellikle ne hakkında konuşur?
JU: Çok konuşmak ayrı... Ama bu başka bir konu.
Sunucu: Peki, anladım (gülüşmeler) çok komik biri oldun. Sen de katılıyor musun, Youngjae? 
YJ: Bu konuda konuşmayacağım.
DH: Sorun yok, katılıyorum. Ben de birinciyi seçerdim.
Sunucu: “Daehyun daha önce gitmese bile bir yere nasıl gideceğini bilir” ya da “ Daehyun bir yere defalarca gitse bile nasıl gidileceğini hep unutur”
Üyeler: Birincisi.
Sunucu: İyi bir yön duygun var demek? 
DH: Bana mı soruyorsun?
Sunucu: Evet.
DH: Yani, evet... Eğer bir yere bir kere gidersem yerini hep hatırlarım.
Sunucu: Kimin yön duygusu en kötü?
DH: *Parmağıyla Jongup’u işaret eder*
Sunucu: Tamam, devam edelim. “Problemlerimi Daehyun’a anlattığımda gerçekçi ve faydalı tavsiyeler verir” ya da “önce bana sarılır”
YJ: 1.5, ikisinin karışımı gibi. Her zaman gerçekçi tavsiyeler vermeye çalışır ama sonra  “bu kendin vermen gereken bir karar, sana kalmış” der. 
ZL: Ben de 1.5 olduğunu düşünüyorum. Tam olarak ne zamandı hatırlamıyorum ama... Cidden zor bir zamandan geçiyordum ve Daehyun hyung’un yanında ağlamıştım. Bana hem duygusal hem de gerçekçi açıdan yardımcı olacak tavsiyeler verdi. Bilirsiniz, erkeklerin birbirine sarılması biraz utanç vericidir. O yüzden hiç sarılmadık ama yanımda durup sırtımı pat patladı. Her şeyin iyi olduğunu, iyi ilerlediğimi, çok fazla endişelenmemi, her şeyin daha iyi olacağını söyleyerek beni rahatlattı. Çok tatlıydı. 
Sunucu: Vay iyiymiş, peki ya Jongup? 
JU: Birbirimizle çok konuştuk ama hiç senin yanında ağladım mı? (*Daehyuna soruyor) Sanırım hiç böyle bir şey olmadı. 
Sunucu: Tamam, anladım. Hadi devam edelim.
Sunucu: “Buluştuğumuzda Daehyun her zaman ne yapacağımızı detaylıca planlar” ya da “ Buluştuğumuzda Daehyun plansız hareket edip bizi yeni maceralara sürükler” 
YJ&ZL: Birincisi.
DH: Bence ikinci daha uygun?
JU: Bence de ikincisi, birincisinden daha çok uyuyor.
ZL: Tamam ben de aslında ikincisi olduğunu düşünüyorum.
Sunucu: Sandalyenin elektrikli olduğunu düşünsenize (*herkes güler). Üyelerin çoğu ikinciyi seçti. Neden böyle düşünüyorsun?
JU: Buluştuğumuzda aslında planımız oluyor ama Daehyun hiç bir zaman planı takip etmiyor ve her şeyi daha iyi yapıyor. Planımıza uyduğumuz hiç olmadı. 
Sunucu: Sen birinciyi seçtin ve onun detaylı bir planı olduğunu söyledin, değil mi? 
YJ: Sadece buluşma yerine kadarki planı kastediyordum. Erkekler takılırken, genelde hiç planlamadan bir sürü farklı yere giderler. Daehyun ilk buluşulacak yeri planlıyor. 
Sunucu: Anladım, buna katılıyorum. Bu biraz buluştuğunuzda birbirinize nereye gidelim diye sorup sonunda bir yerlere gitmek gibi.  Şimdi Daehyun’un test sonucuna bakalım. O bir ESTJ. Konuşkan, iyi bir yön duygusu var, iyi tavsiyeler veriyor ve mutlaka bir planı var. Sonuçtan memnun musun?
DH: Evet.



Youngjae’nin özel MBTI testi


Sunucu: Sıradaki kişi Youngjae. “Çok heyecanlı olduğumuzda Youngjae bizi daha da heyecanlandırır” ya da “Youngjae bizi sakinleştirmeye çalışır” 
Üyeler: Birincisi.
JU: Aslında seçmesi zor çünkü hyung etrafındaki insanları umursamaz. Eğer kendisi heyecanlıysa etrafındakilerin sakin olmasını önemsemez. Eğer kendisi sakinse ve diğerleri heyecanlıysa “Bu kadar yeter” der. 
Sunucu: Görüyorum ki intikam alıyorsun.
JU: Sadece dürüst oluyorum.
YJ: Sen çok fena oldun. Harika, bu kusursuz. Jongup cidden çok büyüdü.
JU: Evet çok şey öğrendim.
Sunucu: İkinci soru Youngjae’nin şimdiki kariyeriyle ilgili. “Youngjae rol yaparken kendi duygularını kısıtlar” ya da “Youngjae rol yaparken kendi duygularını gösterir” 
YJ: Açıkçası üyeler benim rol yapışımı buna karar verebilecek kadar çok seyretmediler. 
Sunucu: Yine de seçelim.
Üyeler: Birincisi.
Sunucu: Çok mu kısıtlıyor? 
YJ: Tamam, şimdi yorum olarak iki cümle daha söyleyin.
ZL: Bizimleyken çok hareketli ama oyunculuk yaparken daha farklı, o yüzden birinciyi seçtim.
DH: Belki biliyorsunuzdur ama Youngjae B.A.P’in beynidir. O yüzden her zaman duygularını nasıl kontrol edeceğini bilir.
YJ: VAY, bu lakabı son duymamın üstünden çok zaman geçmiş. 
DH: Gençken bunu kabul etmek istemiyordum ama... Öyle. 
Sunucu: Sıradaki soru. “Youngjae bizimleyken ciddi konulardan konuşur” ya da “Youngjae bizimleyken tatlı yönünü gösterir”.
Üyeler: Birincisi. 
YJ: İşleri ciddiye alırım.
Sunucu: Otoriter misindir? 
YJ: Kendimi savunabilir miyim?
Sunucu: Tabii ki, buyur.
YJ: Birisiyle içtiğim zaman ciddi konulardan konuşmayı severim, yani pek komik biri değilimdir. 
Sunucu: O zaman bir soru daha. Diğer üyeler içerken ciddi konulardan konuşmayı seviyor mu? 
JU: Hep ciddi şeylerden konuşuyoruz. 
Sunucu: Ne zaman Youngjae’nin aegyousunu görebileceğiz? 
JU: Eğer şimdi onu zorlarsak muhtemelen yapar.
Fanlar: *çığlıklar*
DH: Vay, Jongup gerçekten büyüdü.


-Youngjae’nin aegyo videosu-

Biz bir şey yapmadık, Jongup’un fikri. 
Youngjae nasıl aegyo yapıldığını bilmiyor.
Yeterli!
Onu bunu yapmaya zorlayıp gözlerinizi ve kulaklarınız kapamanız çok komik.
Neden kapatıyorsunuz?



Sunucu: Sıradaki soru. “Youngjae’nin masası ve odası her zaman temizdir” ya da “her zaman dağınıktır” 
Üyeler: Birincisi.
Sunucu: Temizlikte iyisin o zaman?
DH: Bu konuda Jongup ve Zelo’ya sormalıydın. 
Sunucu: *güler* Youngjae’nin MBTI test sonucu ESTJ. Bu sadece eğlence amaçlı. 
DH: Normalde 60 soru falan olması gerekmiyor mu? 
Sunucu: Evet ama o zaman cevaplamak yıllar sürerdi. O yüzden sadece önemli kısımlara odaklanıyoruz. Youngjae her zaman insanları harekete geçiriyor ama oyunculuk yaparken duygularını kısıtlıyor. İçerken ciddi konulardan konuşmayı seviyor ve odası her zaman temiz.



Zelo’nun özel MBTI testi 


Sunucu: Hadi Zelo’ya geçelim. “Zelo tanımadığı kişilerle çabucak kaynaşır” ya da “Zelo tanımadığı kişilerleyken sessizleşir” 
Üyeler: Birincisi.
Sunucu: Demek ki diğerleriyle kolayca arkadaş oluyor? 
DH: Zelo arkadaş canlısı olmak için oldukça çabalayan biri.
ZL: Tuhaf ve rahatsız edici durumları sevmiyorum.
YJ: Yeni insanlarla tanışmayı seviyor. 
JU: Bir keresinde ona bir yerde rastladım ve yabancılarla konuşuyordu, şaşırmıştım. İngilizce konuşabiliyor ve bir de Afrikalı arkadaşları da vardı. 
DH: Daha önce söyledim mi bilmiyorum ama yabancı bir arkadaşı var.
Fanlar: Daha önce anlattın!
DH: Tamam o zaman bir daha anlatmayacağım.
ZL: Belki siz de tanıyorsunuzdur. Itaewon Class’daki Toni. 
DH: O muydu? Gerçekten mi?
ZL: Evet.
DH: Bir keresinde seni yabancı arkadaşınla gördüğümde çok baskı altında hissetmiştim, çünkü ne demem gerektiğini bilmiyordum ve nasıl düzgün İngilizce konuşacağımı da bilmiyordum. 
ZL: O benim Fransız bir arkadaşım.
DH: O sırada bilmiyordum, neyse işte bilmediğim için kafamda bir kaç cümle hazırladım ama ilk o yanıma geldi ve bana Korece “merhaba” dedi. 
JU: Minjun Hyung’dan bahsediyor.
Sunucu: Peki, sıradaki soru. “Zelo ev işlerinde iyidir” ya da “Zelo yemek yapmakta iyi değildir” 
Üyeler: İkincisi.
Sunucu: Yemek yapmakta kötü mü? 
YJ: Hiç birimiz yemek yapmakta iyi değiliz ama söz konusu ev işleri olduğunda... Zelo iyi değil. 
DH: Onun yemek yaptığını hiç görmedim.
ZL: Vaay... Dört yıl önce falan size bir kere suşi yapmıştım! 
YJ: Sadece bir kere yaptın ve şimdi şikayet mi ediyorsun? 
Sunucu: Tadının nasıl olduğunu hatırlayan var mı? 
JU: Tofu suşi miydi?
ZL: Evet.
YJ: Bilmiyorum.
ZL: Daehyun’un GED testine girmesi gereken zamandı. 
DH: Ah, benim için yaptıkların?
ZL: Senin için yapmıştım ama diğer üyeler de yemişti.
YJ: Doğru, şimdi hatırladım.
ZL: Şimdi şikayetimi kabul ediyor musun?
YJ: Hayır çünkü tek seferlik bir şeydi.
Sunucu: Daha sık yemek yaparsan iyi olur~ Sıradaki soru. “Zelo rekabet etme konusunda çok isteklidir” ya da “Zelo kazanmayı veya kaybetmeyi umursamadan süreçten zevk almaya bakar” 
Üyeler: Birincisi.
Sunucu: Zelo bunu hangi zamanlarda gösterir? 
JU: Zelo bir çok şey yapmak istiyor ve kendine meydan okuyor. Biraz bencil ve muhtemelen bu mücadelesi sayesinde buralara kadar geldi. 
YJ: Ama eskiden Zelo birçok şeyi biraz biraz yapardı, şimdi birçok şeyde ustalaşmak için uğraşıyor.
ZL: Her zaman aklımda bir şeyler var. Demek istediğim, sanat sınırları içinde birçok şey yapıyorum. Tek bir şeye odaklanmıyorum. Bi çok şey deneyip gelişmek istiyorum. 
Sunucu: Senin çabanı takdir ediyoruz. Hadi onu alkışlayalım! Son soru, eğer Zelo üniversiteye gitseydi, “inek öğrenci olurdu” ya da “yakışıklı ve popüler öğrenci olurdu” 
Üyeler: İkincisi.
Sunucu: Youngjae ilk seçenekte neden güldün?
YJ: Çünkü çok saçma. Belki sanat ile ilgili bir şey okusa olabilirdi ama ben hayal bile edemiyorum. Zelo üçüncü ve dördüncü yıldan ziyade yeni öğrenci olarak popüler olurdu. Gençken çok etkileyiciydi. Çok uzun ve tatlıydı. Onunla ilgilenir ve ona yardım ederdim ama o son yılında bile aynı kalırdı. Son yıl öğrencisi olduğunda düzgünce davranman gerekir, mesela daha gençlere bir şeyler ısmarlayıp onlarla ilgilenmek gibi ama Zelo hep yeni öğrenci gibi davranır. 
Sunucu: Zelo kızgın duruyor.
YJ: Bu kötü bir şey değil ki. Birçok kişi tarafından sevilmesi ve güzelce yetiştirilmesi iyi bir şey. 
ZL: Ben öyle düşünmüyorum. Bence duruma göre değişir.
YJ: Junhong B.A.P’den beri pek büyümemiş, tek büyüyen Jongup. 
Sunucu: Tamam, testi bitirelim. Zelo’nun MBTI’si ENTP. 



Jongup’un özel MBTI testi


Sunucu: Şimdi jongup’un MBTI testindeyiz.
DH: Bence bu fanmeeting için ödeme almalıyız.
JU: Şirketle tekrar konuşacağım. Ne yapmalıyız? 
YJ: Arkaya geçip bu konuyu görüşeceğim. 


Sunucu: “Hareketli müzik Jongup’a daha çok uyuyor” ya da “Sakin müzik Jongup’a daha çok uyuyor” 
Üyeler: İkincisi.
DH: Sakin müzikten ziyade, seksi müzik Jongup’a daha çok uyuyor. “Photo” ve “Now” tarzında müzik yapıyordu ama son albümünün tanıtımını gördüğümde bunda da iyi olduğunu fark ettim. 
-Fanlar Daehyun’a onun bir çok şeyde iyi olduğunu söylemiş-
DH: Evet, ben de biliyorum. Jongup her şeyde çok iyi. 
Sunucu: “Jongup’un ilhamı deneyimlerinden gelir” ya da “Jongup’un ilhamı ideal düşüncelerinden gelir” 
ZL: Bunu bilmiyorum.
YJ: Ben bundan oldukça eminim.
YJ&ZL: İkincisi.
Sunucu: Katılıyor musun?
JU: Evet.
Sunucu: *güler* Cevabın konusunda çok hızlı ve açıksın. 
YJ: Şarkı sözlerini yazarken birçok şeyi gözden geçirir. 
Sunucu: Nereden ilham alıyorsun?
JU: Youtube videoları izliyorum.
DH: O zaman... Stajyerken en çok kimden ilham aldın? 
JU: Stajyerken... Sanırım Chris Brown? 
*herkes güler*
YJ: Soruyu düzeltmen gerekiyor. Üyeler arasında en çok kimden ilham aldın?
JU: Üyeler arasında... Hepiniz bana ilham kaynağı oldunuz. 
DH: Bir kişiyi seçmen gerekirse? 
JU: Yongguk Hyung’u seçeceğim. 
DH: Bunu reddetmeme imkan yok.
ZL: Daehyun kendi adını duymak istemişti.


Sunucu: Kimle “Yaja Time” yapmak isterdin? (Yaja Time: Büyüklerin küçüklerle saygılı yani sanki onlardan büyüklermiş gibi konuştuğu, küçüklerin ve büyüklere sanki onlardan küçükmüş gibi konuştuğu bir tür oyun) 
JU: Yongguk hyung… Bir dahaki sefere Yongguk hyung ile onun benimle konuştuğu gibi konuşmalıyım. 
YJ: Yongguk hyung çok değişti. Bugünlerde nasıl olduğunu hayal bile edemezsin.
DH: Neşeli biri oldu. 
ZL: Farklı biri oldu. Vahşi bir ayıdan Winnie the Pooh’a dönüştü. 
YJ: Yongguk’a baktığınızda onun profesyonel havasını hissedebilirsiniz ama şimdi yaşından dolayı yaşlı bir adam gibi duruyor. 
JU: Artık sadece konuştuğu zaman korkutucu. 
DH: Bang Yongguk, eğer inkar etmek istiyorsan sahneye gel.


Sunucu: Peki, hadi devam edelim. Eğer Jongup şarkıcı olmasaydı, “Bir ofis çalışanı olurdu” ya da “Tarlada çalışan biri olurdu”
Üyeler: İkincisi. 
JU: Eğer şarkıcı olmasaydım, asla başka bir işte çalışamazdım. Evde oturup Netflix izlerdim. 
Sunucu: Üyelerin dediğine bakılırsa Jongup tipik ofis çalışanı imajına uymuyor. 
YJ: Öyle demektense… Eğer bir şirket yönetiyor olsaydım ve Jongup çalışanlarımdan biri olsaydı… Ben… Ona şirketten ayrılmasını söylerdim. Gelecek birkaç ayın maaşını hemen verip gitmesini söylerdim. “Seni işe alarak çok büyük bir hata yaptım. Lütfen git.” derdim. 
Sunucu: Youngjae sürpriz konuk olarak harika iş çıkarıyor. Evet, son soru. “Jongup yeni kişilerle çalışırken arkadaş olur” ya da “Jongup yeni kişilerle takılırken arkadaş olur.” 
Üyeler: İkincisi. 
Sunucu: Yeni kişilerle takılırken genelde ne yaparsın?
DH: Hep içmeye gider.
Sunucu: Ne kadar içiyorsun?
JU: 1.5 şişe. 
YJ: Aslında eğer biriyle beraber iş yapmak istiyorsan önce arkadaş olmalısın. Muhtemelen bugünlerde tüm üyeler öyledir. Çalışmaya başlamadan önce yakınlaşıp rahat hissetmelisin, değil mi?
JU: Evet, bence de. 
Sunucu: Jongup’un MBTI sonucu INFP çıktı.


Veda Kısmı – Youngjae


Sunucu: Gelecek planlarından biraz bahseder misin?
YJ: Yeni yıla kadar ‘Quenn Cheorin’ isimli TvN dizisini çekiyor olacağım. Albüm konusunda… Bildiğiniz gibi sürprizlerle doluyumdur. Neyse, dizideki karakterim çok çekici ve sevimli, üstelik dizi de çok ilginç. Bu diziyi beğeneceğinizi düşünüyorum. Şu an dizi çekimlerinde sıkı çalışıyorum, o yüzden lütfen yayınlandığında destekleyin. Gelecek sene… Bir albüm yayınlamak istiyorum millet, evet, dizi bittikten sonra müzik üzerine odaklanacağım. Bir albüm yayınlamaya çalışacağım ve size performansımı göstermek için bir yer ayarlayacağım. Bunun için çok çalışacağım.


Veda Kısmı – Zelo


Sunucu: Peki ya sen, Zelo?
ZL: Öncelikle şarkı sözlerini ezberlemek için çalışmam gerek ve yeni albüm ile yeni şarkılar Eylül’de yayınlanacak. Bir ya da iki klip çekmeyi düşünüyorum. Geleceğimi planlamak için elimden geleni yapıyorum. 
Fighting!


Veda Kısmı – Daehyun


Sunucu: Ya sen, Daehyun?
DH: 6 Eylül’e kadar müzikalim var ve bir filmde oynamak istiyorum. 
Demek istediğim, sadece istiyorum.
Sunucu: Şaşırdım birden.
DH: Ve üyelerle beraber konser vermek istiyorum.
Bunlar sadece plan. Hepsi bu. 


Jongup’un Mektubu


Moonwalk’lara,
Merhaba Moonwalk’lar. Ben Moon Jongup. Bu sizinle solo sanatçı olarak ilk buluşmam ve de ilk kez el yazısı bir mektup yazıyorum. Bu hayran buluşması için hazırlanırken aklıma ilk gelen şeyler, tabii ki, siz ve B.A.P üyeleriydi. Her şeyi tek başıma yaptığım için hazırlıklar farklı hissettirdi. Kafamı karıştıran çok şey vardı ve iyi yapabiliyor muyum emin değildim ama üyelerin desteği ve sizinle buluşma düşüncesi sayesinde, bugün ve gelecekte de daha iyi işler yapabileceğimi düşünüyorum. Gelecekte yapmak istediğim bir sürü şey var ve inanıyorum ki siz ve üyeler yanımda olursa hedeflerime ulaşabilirim. Bu yüzden, lütfen yanımda olun. Sizi seviyorum, Moonwalk’larım. Bu mektupta yansıtmak istediğim hislerin kalplerinize ulaşmasını umuyorum. Sizi çok seviyorum. 


______________________________________________________________

Kaynak: CHADORY24
Türkçe çeviri: B.A.P Turkey

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!!!


Yorumlar

Yorum Gönder