Reklam

[04.09.20] BABY'lerin Kakao Talk sohbet odasına giren Daehyun 2

Daehyun, YİNE BABY'lerin kakaotalk sohbet odasına katılmış.

Ses kaydı + iki Ganji fotoğrafı paylaşmış ve hayranlarla sohbet etmiş.

간지 아범 (Ganji’nin babası) adının kullanarak giriş yapmış ve profil fotoğrafı bu imiş 😁





DH: Merhaba
DH: Ben iyiyim
DH: Daehyun gibi davranmanın bir anlamı var mı?
DH: ?
DH: Ben DH
DH: *Wiki biyografisini gönderir*
DH: Bugün
DH: Çalışıyordum
DH: Evet
*Gerçekten o mu diye soran birine
DH: Hehe uyarı
DH: Hehe
DH: Evet
DH: Şşştt
DH: Üzgünüm hahahhaha 
*Hayranlar sohbet odasının kurallarına uymamış ve yönetici onları azarlamış
DH: Ha... 
*Yalnızca Daehyun'un yazması gerektiğini söylemiş yönetici
DH: Ama tek başıma ne konuşabilirim ki
DH: Benim olduğuma dair kanıt mı istiyorsunuz?
*Ganji'nin fotoğrafını gönderir*
DH: Millet, sohbet odasının kurallarına uyun
DH: Sadece kurallara uyarsanız burada olabilirim hehe

Ganji'nin fotoğrafı:




DH: Ne yapmamı istiyorsunuz millet?
DH: Bu günlerde nasıl buluşabiliriz? Hehe
DH: Sağlıklı olacağım... çok zor değil...
DH: Youtube... ıım
DH: Gizli tuttuğum şarkı derken ne demek istiyorsunuz...
DH: Şşştt
DH: Şşştttt
DH: Sadece bu kısım hehe 
*Bir şarkı yolluyor*
DH: Bunu yayınlamadım, değil mi?
DH: Bu şarkıyı uzun zaman önce yaptım
DH Teşekkürler millet ㅠㅠ
DH: Kayınbiraderim de benimle
*Kayınbirader derken, ablasının kocası da olabilir kuzeninin kocası da olabilir
DH: Ahahaha 
*Hayranın tepkisine gülüyor*
DH: O sohbete katılmayacak hehe
DH: Böyle yapmayın
DH: Hahaha
*Hayranlardan biri ona dans dersleri vermesini önermiş
DH: Dans dersleri...? 
DH: Ben mi?
DH: Açımㅠ
DH: Ama diyetteyim
DH: 5kg falan vermeyi planlıyorum

Attığı ses kaydı/şarkı:





DH: Tekrar buradayım
DH: Vaay
DH: Sorularınızdan birine bile cevap veremiyorum
DH: Her neyse, koronaya dikkat edin
DH: Haha
DH: Kan nakli
*Hayranların gönderdikleri komik fotoğraf hakkında
DH: Tekrar geleceğim
DH: İyi geceler









________________________________________________________ Eng: yjay_twt/jdh_news

Tr: B.A.P Turkey

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!!!

Yorumlar