Reklam

[31.08.2020] Youngjae Twitter Menşın Parti

YJ: Ne yapıyorsunuz? Evde misiniz millet?

YJ: Size bir soru sordum ve evde egzersiz yapmaya başladım..? Dışarı çıkanlar, maske taktığınızdan emin olun!

YJ: Çok sıkıldım...

S: Youngjae, son zamanlarda nelere ilgi duyuyorsun?
YJ: Kim Hwan (Yaklaşan dizisindeki karakterinin adı)

S: Canlı yayına ne dersin hehe
YJ: Canlı yayın için müsait değilim...

S: Son zamanlarda izlediğin bir dizi var mı?
YJ: Stranger 2

S: Evde egzersiz yaparken ne dinliyorsun ❓❓ Öneride bulun lütfen >_<
YJ: Kardiyo yapmıyorsam eğer müzik dinlemiyorum egzersizlerimde haha. Çünkü odaklanamıyorum...

S: Drama çekimleri iyi gidiyor mu?
YJ: Çekimler bir süreliğine iptal edildi bu yüzden şu an dinleniyorum.

S: Egzersizini hemen bitirdin mi??!!! Bu kadar çabuk mu??
YJ: Hayır, daha çok var bitmesine.

S: Korece çalışmalıyım/pratik yapmalıyım... Lütfen cevapla kkk
YJ: Korece çalışmanda elinden gelenin en iyisini yap!

S: Oyuna çok para harcadım😎😎😎😎
YJ: Oyunlara para harcarsan sonra çok pişman olacaksın... ama seni bundan alıkoyamam...

S: Hasta değilsin, değil mi????!!! Sağlık birinci önceliktir!!
YJ: Bence de 😊

S: Bugün Starbucks'a gittim! Lezzetliydi 🤤
YJ: Kahve içmek istiyorum.

S: 2013'ten beri sana tweet atıyorum ama hala hiç cevap vermedin kkkk
YJ: Üzgünüm... (Cevap vermem) çok uzun sürdü...😄

S: Oppa, menşın partilerde bir cevap almak benim en büyük dileğim ama bu dilek asla gerçekleşmeyecek mi? ㅠㅠㅠㅠㅠ 9 yıldır cevap alamıyorum ㅠㅠ Yine de seni hala seviyorum ㅠㅠ Oppa lütfen bana cevap ver ㅠㅠㅠ çok üzülüyorum ㅠㅠㅠㅠ
YJ: Selaaam😊

S: Taşındım ve henüz yeni yere alışamadığım için iyi uyuyamıyorum, bir 'iyi geceler' şarkısı önerir misin??
YJ: RAIN SOUND'u öneririm.

S: Senin için özellikle Korece yazıyorum ama cevap vermeyecek misin? 😔😔
YJ: Üzgünüm, üzgünüm ㅜ Şimdi gördüm seni.

S: İyi misin? Kendine dikkat et. Umarım her şey yolundadır. Özledim seni ㅠㅠㅠㅠㅠㅠ
YJ: Ben de hemen sizinle buluşmayı istiyorum ㅜ

S: Egzersiz yaparken menşın partisi mi yapıyorsun,,,?
YJ: kkkk Birkaç set yapıp cevaplıyorum...

S: Youngjae'nin "Our story" şarkısıı seviyorum. Gerçekten çok seviyorum heh
YJ: Hehe teşekkür ederim. Ben de seviyorum.

S: Yoo Youngjae YouTube kanalı aç.
YJ: Bir tane açmayı ben de istiyorum.

S: Dün sake içmiştim ve sonrasında çok fazla uyudum hahaha hala yatıyorum haha
YJ: Fazla sake içtikten sonraki gün yatakta kalmak en iyisidir, değil mi haha

S: Oppa, bir sinema filminde başrolde oynamak ister misin?
YJ: Çok isterim 😆

S: Diyet yapmam gerek... ㅠㅠ Senin önerebileceğin özel bir diyet yöntemi var mı oppa??
YJ: Çok hareket etmeni ve hafif şeyler yemeni öneririm.

S: Ara verdiğin bu zamanında neler yapıyorsun?
YJ: Son zamanlarda, sadece senaryoyu okuyorum, egzersiz yapıyorum, lezzetli şeyler yiyorum ve bolca sake içiyorum.😄 Bunları tekrarlayıp duruyorum.

S: Setteyken boş vakitlerinde ne yapıyorsun...?
YJ: Sahnelerimi izlemem gerekiyor. Ya da arabada dinleniyorum? Ya da sohbet ediyorum...?

S: Her zaman seni bekleyip, sana güvenip, seni destekleyeceğim, biliyorsun değil mi? Sana söyleyecek çok şeyim var ama sadece bunları yazabiliyorum... Hepsinden öte şunu bilmeni isterim, her zaman senin yanında olacağım! Ve gerçekten seninle çok gurur duyuyor ve sana hayranım. İyi iş çıkardın, Youngjae. Şimdiye kadar senin için çok zor olmuştur eminim ㅜ Çok iyi iş çıkardın ve çok çok çok iyi iş çıkarmaya devam edeceksin buna da eminim! Çok teşekkür ederim.
YJ: Ben de her zaman müteşekkirim hehe

YJ: Ve bitti. Bu haftayı güzelce tamamlayın ve iyi geceler😉

______________________ Eng: YJAYNEWS Tr: B.A.P Turkey

Yorumlar