Reklam

[15.11.10] Daehyun BABY, BA-IY Hayran Buluşması Mektubu

Birazcık uzun yazdım. Ne söylemek istiyorsam yazdım, işte…

"Benim sevgili hayranlarım,

Biz birlikte olalı 2020’de 8 yıl oldu ve yakında 9 yıl olacak. Sizin önünüzde hala çok geriliyorum. İnandığım birkaç önemli şey var. Bir tanesi: Tanıştığım herkese karşı kibar olmak ve yapabildiğimin en iyisini yapmak. Diğeri: Gizlememeye ve yalan söylememeye çalışmak. Ve… İmkansız kelimelerini silmek. Bunun hakkında ne düşünüyorsunuz bilmiyorum. Fakat bence beni şu an olduğum kişi yapan bunlar. Ve her şey sizi tanımamla başladı.

Sizi tanıyınca “kibarlık” kelimesini vücuduma kazıdım ve karşılığını size ödemek için elimden gelenin en iyisini yaptım ve bir artist, bir şarkıcı olmanın samimiyetini öğrendim. Bana olan desteğinize ve sevginize karşılık mümkün olan her şeyi zamanla yapmayı istedim. Hepinizi mutlu ve gülen yüzlerle görmek için…

Sonunda bunu söylüyorum… Beni özel ve mutlu birisi yaptığınız için teşekkür ederim. Hasta ve çökkün olduğum, cahil ve kabadayı gibi davrandığım zamanlarım oldu. Çok mutluyum, ayrıca yirmili yaşlarımın başını ve sonunu sizinle geçirebilmek benim için çok anlamlı. Askerden döndüğümde otuzlarımda olacağım. Sanırım aynı anda hem çok heyecanlıyım hem korkuyorum hem de endişeliyim. Önümdeki mutluluğu koruyabilecek miyim diye merak ediyorum.

Bazen gereksiz şeyleri fazla düşünüp endişeleniyorum. Bu benim de ilk seferim. İlk defa birisini korumayı, bağrıma basmayı, birisine karşılık vermeyi ve birlikte hayal kurmayı istedim. Çünkü ilk seferim, eksiktim, beceriksizdim ve çok zordu. Zaman geçtikçe benim için ne kadar değerli olduğunuzu hissedebildim.

Özür dilemeyeceğim. Onun yerine size yakında geri döneceğimi ve her şeyin karşılığını vereceğimi söyleyeceğim. Ne olursa olsun, size geri ödeyeceğim. Hayatımın diğer yarısını, hayatımın ilk yarısında benimle olan sizinle geçirip size göstermek istiyorum. Birlikte hayal edelim istiyorum. Bizim hayranlarımız daha mutlu olmalı ve her şeyden daha fazla zevk almalı. Böyle olmasını umuyorum. Yakında geri geleceğim. Ve hadi birlikte bir sürü mutluluk verici şeyler yapalım. Dünyadaki her şeyden daha değerli ve daha güzel BABYler… Size tüm samimiyetimle teşekkür ederim ve sizi çok özleyeceğim ve sizi seviyorum. Geri geleceğim. Yes, sir!”

 
(Part 1)

(Part 2)

..........................................................................................................................
Eng cr; yjay_twt
Tr; B.A.P Turkey
LÜTFEN KULLANIRKEN KAYNAK BELİRTİNİZ:)



Yorumlar