Reklam

[16.11.20] Youngjae Fancafe Mektubu

 

“Çoktan kasımın ortasına geldik bile, millet…

Son mektubu yazarken de zaman uçuyormuş gibi hissediyordum… Fakat zaman tekrar aktı.

Bildiğiniz gibi son zamanlarda üyelerle sık sık buluştum. Bana eski günleri hatırlattı ve çok mutlu oldum.

Daehyun yakında orduya katılacak, Yongguk hyung yakında gelecek, Jongup ve Junhong çok sıkı çalışıyorlar ve ben onlarla gurur duyuyorum.

Ben de her gün çok çalışıyorum. ‘Queen Cheorin’in ilk bölümünün yayınlanmasına bir aydan az kaldı. ‘Queen Cheorin’in çekimleri sanırım aralığın ortasında biter.

Dizi 20 bölüm olduğu için yayınlanması sanırım şubatın ortalarına doğru biter? Bu nedenle onu sizinle izleyeceğim ve sonraki projeme hazırlanacağım.

Ayrıca düşündüm ki zaman ayırıp canlı yayın yaparken onu sizinle birlikte izlemek eğlenceli olacak haha

İyiyim ve çok çalışıyorum, bu nedenle çok endişelenemeyin!

Boş zaman buldukça gelip bu şekilde bir mesaj göndereceğim.

Fırsat buldukça bir çok fotoğraf çekileceğim ve Instagram’a yükleyeceğim… Cidden selfi çekmem, bu nedenle… Bunu cidden alışkanlık haline getirmem lazım… Menajerim fırsat buldukça fotoğraf çekmeye çalışıyor ama o da bir erkek, yani birbirimizin fotoğrafını pek çekmiyoruz. Daha iyisi için çalışacağım…

Mektup yazarken gidişatım her zaman bir garip, fakat burası aklına ne gelirse rahatlıkla yazabildiğin bir yer, böylece garip bir şekilde de bitiriyorum, hoşça kalın.

Haha”



(Fotoğraf mektuptan bağımsızdır.)

 

.........................................................................................................

Cr;YJAYNEWS

Tr;B.A.P Turkey 

KAYNAK GÖSTERMEDEN LÜTFEN KULLANMAYINIZ!

Yorumlar