Reklam

[17.11.20] Daehyun | KStyle makalesi

 

B.A.P'den Daehyun’un  Japonya için ilk izlenimi "Sadece mutlu olmak"… Şu anda Japonya'ya dahil en çok özlediği 10 şey?


Dünyanın her yerinde insanlar seyahat etmekten kaçınmak zorunda kaldıklarından, Kore ile Japonya arası eskisi kadar kolay bir şekilde gidip gelmek mümkün değil.

Japonya'daki pek çok insan bir an önce Kore'ye gitme düşüncelerine sahipken, hatta bunu "Kore Kaybı" olarak adlandırırken, aynı şekilde  Koreli sanatçılar ve oyuncular da biz hayranlar için "Japon hayranlarımla bir an once buluşmak istiyorum", "Japonya'da tekrar takılmak istiyorum" arzusuna sahipler.

Bu nedenle, KStyle bu kez Koreli sanatçı ve oyuncularla "Çok özlediğim Japonya!" teması üzerine özel bir röportaj yapacak.

Bu sefer, 17 Kasım'da askere giden B.A.P'den Daehyun bizimle "Japonya'dan en çok özlediği 10 şey" ve daha fazlasını paylaştı.

Daehyun'un Japonya anıları

Japonya'yı ilk ziyaret ettiğin zamanı hatırlıyor musun?

Dürüst olmak gerekirse bunu net olarak hatırlamıyorum. Oraya çeşitli etkinlikler ve şovlar için gittiğimi hatırlıyorum ... Japon mutfağının tiryakisi olduğumu ve sadece mutlu olduğumu hatırlıyorum!

Japonya'ya ilk geldiğinizde izleniminiz neydi?

Harika. Güzel!

İlk öğrendin Japonca kelime neydi?

Hatırlayabildiğim ilk kelime "Konbini"(market) idi.

Son zamanlarda kullandığınız herhangi bir Japonca kelime veya ifade var mı?

Son zamanlarda kullandığım kelime "nani" (ne?).

Japonya'ya gidememe durumu devam ederken, senin "Japonya kaybın" nedir?

Her şeyden önce en talihsiz şey, Japon hayranlarımla konserler ve hayran buluşmalarında doğrudan buluşamamak.

Japonya'daki arkadaşlarınız ve tanıdıklarınız ile iletişim halinde misin?

Zaman zaman eskiden birlikte çalıştığım personelle iletişime geçiyorum.



Daehyun'un Japonya'ya dahil özlediği 10 şey?

1.      1. Sapporo

2.      2. Kayak yapmak

3.      3. Suşi

4.      4. Ramen

5.      5. Tonkatsu (domuz pirzolası)

6.      6. Çikolata

7.      7. Suzuran high school for boys (Hiroshi Takahashi’nin mangası Crows’daki okulun adı)

8.      8. Japon BABY

9.      9. Tokyo

         10. Japon mutfağı


Bir dahaki sefere Japonya'ya döndüğünüzde ne yapmak istersiniz?

Tabii ki de sahnede durmak istiyorum. Hayranlarla buluşmak yapılacak ilk şey.

Mümkünse Tokyo, Osaka, Nagoya ve Fukuoka gibi yerleri tekrar ziyaret etmek istiyorum. Bunlar B.A.P ile birlikte gittiğim yerlerdi ve onları başka zaman tekrar ziyaret etmeyi çok isterim.


___________________________________

İngilizce çeviri: jdh_news
Türkçe çeviri: B.A.P Turkey

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!

Yorumlar