Reklam

[04.11.20] DAEHYUN MENŞIN PARTİ 💃



Burdayım!

IY: Yemek yedin mi?

Dh: Yemek yedikten ve eşyalarımı ayarladıktan sonra dinleniyorum!

IY: Tayvan IY & Baby seni çok özledi. Geri dönüp mutlu bir şekilde tekrar buluşmamızı bekleyeceğiz.

Dh: Teşekkür ederim. Kesinlikle tekrar görüşeceğiz

IY: Hoşgeldin ^^

Dh: Merhaba kayınvalide haha (profil adı)

IY: Hayran buluşması bildirimi çok ani geldi, gerçekten telaşlandım 😿 😦 O gün yarı zamanlı işimi devredecek birini bulmaya çalışıyorum ㅠㅋㅋㅋㅋㅋ Kesinlikle geliyorum   ㅠㅠㅠㅠㅠ

Dh: Ani oldu... çünkü fazla zamanım yok ㅠㅠ

IY: Daehyun-ah ~~~ 😭❤️Bekledim😭❣️ ❣ Seni çok özledim Bu günlerde ne yapıyorsun ?? İyi misin? 😥😥

DH: Bugünlerde ailemle iyi vakit geçiriyorum!

IY: Git ve güvenli bir şekilde geri dön, seni bekleyeceğim 😭 🤘🏻

DH: Seni seviyorum

IY: Uluslararası IY & Babylere merhaba de lütfen ❤❤ ❤❤

DH: Merhaba Marina 💕

IY: Üniversite görevim yüzünden gidemiyorum. Profesörümü yüz üstü bırakmalı mıyım? Ciddiyim.

DH: Oh... bu....bu

IY: 2013'ten beri seni destekliyorum ve her zaman elinizden gelenin en iyisini yaptığınız ve her zaman hayranlarınızı dinlediğiniz için teşekkür ederim. Seni her zaman koruyamadığım için üzgünüm. Zor, değil mi?

DH: Henüz bir gül yatağı değil, ama mutlu olalım! ~

IY: BABY dünyasını aydınlattığınız için teşekkür ederiz.

Üzgünüm ve her zaman teşekkür ederim.

DH: Tek ihtiyacım olan bu. Mutluyum ve kendimi güvende hissettiriyor. Teşekkür ederim

IY: Daehyun’un💗 büyük bir hayranıyım. Seni sonsuza kadar seviyorum #ForeverWithDaehyun

DH: Uzun zaman oldu hehe

IY: Ben böyle hissediyorum. (ÇN: Video koymuş ) Saçımın traş olmasına dayanamıyorum.

DH: Hahaha benimle dalga geçiyorsun, değil mi?

IY: Hayran buluşmasını dört gözle bekliyorum. Kısa bir spoiler, lütfen!

DH: Oldukça özel 😃

IY: Merak ediyorum Daehyun hayran buluşmasında şarkı söyleyecek mi?

DH: haha söyleyeceğim.

IY: Oppa, Korece'yi tercüme etmek çok zor

DH: Yabancı bir dil öğrenip geri döneceğim..haha

IY: Seni gerçekten seviyorum ㅠㅠ ㅠㅠㅠ

DH: Bende

IY: Bir cevap almak istiyorum ama söyleyecek hiçbir şey düşünemiyorum.

DH: Cevap vermek istiyorum ama söyleyecek bir şey düşünemiyorum.

IY: Lütfen daima mutlu ol Daima minnettarım.

DH: Teşekkür ederim

IY: Daehyun, yakında orduya katılacağın için en çok ne hakkında endişelendiriyorsun? Ve en çok neyi dört gözle bekliyorsunuz?

DH: Ben endişeli değilim. Beni bekleyecek hayranlarımı özleyeceğim. Oradaki insanları ve çevreyi merak ediyorum. Haha

IY: Oppa, seni gerçekten özledim ㅠㅠ Kesinlikle bilet rezervasyonu yapacağım.

DH: Yakında görüşürüz hehe

IY: Oppa, lütfen bana cevap ver ㅜㅜㅜ ㅜㅜㅜㅜ

DH: İşte cevap teslimatı geliyor

IY: Zamanlama gerçekten çok iyi. Dersim şimdi bitti ~~~

Bana bir cevap verirsen çok iyi olur ~~~

DH: Çalışmaktan yorulmuş olmalısın. Aferin. Haha

IY: Siz ordudayken sizin için ne yapabiliriz?

DH: Umarım iyi ve mutlu bir gün geçirirsiniz. Beni düşünün

IY: İyi bir gün geçir. Seni özledim 😟

DH: Bende seni özledim

IY: Oppa, sana verdiğim tüm atıştırmalıkları yedin mi ...?

DH: Yiyecek çok şey var ...

IY: Hayran buluşması için canlı yayını tekrar deneyebilir miyiz? 🙏🙏🙏

DH: Bu hayran buluşması videosunun farklı bir şekilde yayınlanacağını duydum haha

İY: Daehyun olmadan hayat eğlenceli değildir ....................

DH: Kesinlikle ... Kısa bir ara ver haha

IY: Çince konuşabilir miyim? Haha uzun zaman oldu.

DH: Merhaba ... haha

IY: Lütfen benden bahset 😭 Seni göremememiz üzücü. Kendine iyi bak ~ Bir buçuk yıl sonra bir gülümsemeyle buluşalım

DH: Yakında döneceğim! Haha

IY: Daehyun ㅜㅜ Doğum günüm 16'sında, erken doğum günümü kutlar mısın ㅠㅠㅠ ㅠㅠㅠ

DH: Mutlu yıllar!

IY: Ne kadar uzakta olursan ol seni sonsuza kadar seveceğim 🥺💗

DH: Teşekkür ederim

IY: Benim hazinem (B.A.P albümlerini paylaşmış)

DH: Wow 👍🏻👍🏻👍🏻

IY: Bir mektup yazacağım !!! 25 yıl oldu 🤭

DH: Mektubu bekleyeceğim 😁

IY: Baby, BA-IY ... Harflere bakmak bile beni ağlatıyor

DH: Ağlama. Sadece ara veriyoruz..haha

IT: Tweetimi görebiliyor musun ???

DH: Çok iyi görebiliyorum haha

IY: Akşam yemeğinde ne yiyeceksin?

Malezyalı hayranlara merhaba diyebilir misin? İyi günler ‍♀

DH: Malezyalı Baby, kendine iyi bak 💕

IY: Seni özledim… Seni Japonya'da görmek istiyorum😍 * fancam paylaşmış *

DH: Ben de 😭

IY: Oppa, bugün akşam yemeği menün nedir !!! Bugün seninle aynı yemeği yiyeceğim😋😋

DH: Eee, biraz tavuk ya da pizza sipariş edeceğim!

IY: \ / Koreceye daha çok çalışacağım ㅠㅠㅜㅜ

DH: Harika gidiyorsun 👍

IY: Beni göremiyor olmalısın (˃̣̣̣̣︿˂̣̣̣̣)

DH: Youngjae'yi görüyorum (Profil fotoğrafı YJ)

IY: Onları çok iyi görebiliyor ama benimkini yıllardır görmedi. Bu bir gerçek ㅜㅜㅜ 😭😭

DH: Burada Yongguk'u görüyorum (Profil fotoğrafı YG)

IY: Oppa, cevap verirsen, bunu bir aile hazinesi olarak saklayacağım ...

DH: Bir aile hazinesi

IY: Daehyun'u nasıl bekleyip üzülmeyebilirim ...

DH: Videomu günde bir kez izleyin. En az yedi yıl sürecek mi?

IY: Seni sevmek benim mutluluğum, seni özledim

DH: Ben çok mutlu bir insanım 💕

IY: Lütfen Türk Babylere selam ver. Seni özledik.

DH: Merhaba Türk Baby 💕 (😭😭)

IY: Koronavirüsü gerçekten yok etmek istiyorum ㅠㅠㅠ Orduya katıldığında eğitim kampının önünde bekleyeceğim. Orada bir pankartla dikilmek istiyorum

DH: Eğer gerçekten yaparsan, bunun için sana kredi vereceğim.

IY: Sanırım bugün şanslı değilim

DH: Şanslısın💕

IY: Ben ... Ben şanslı bir insan değilim ......... cidden ㅠㅠ Daehyun, nereye gitmeliyim ㅠㅠㅠ ㅠㅠㅠ

DH: Doğru yerdesin💕

IY: Ben Hong Eui-jin ve senin düşündüğünden daha sabırlı bir kadınım. Sadece çok çabalayanlar yakışıklı bir adam bulur.

DH: Daha çok denemem gerekecek

IY: Seninle tanışamasam bile seni her gün seveceğim ,,, 🥺️ bir buçuk yıl sonra bile ~~

DH: Ayana (isim), sağlıklı kal💕

IY: Oppa, hastalanma, incinme, kendine iyi bak ve sağ salim geri dön !!!!!

DH: Evet, pekala 😃

IY: Bugün cevap alabileceğimi sanmıyorum Bilmiyorum .. Şey, seni seviyorum. Sadece sana bunu söylemek istiyorum💕

DH: Neyse .. Bilmiyorum .... 💕 ... Bunu yolda aldım

DH: Yakında döneceğim, hehe daha sık canlı yayın yapacağım! İyi akşamlar



...................................................................................................

cr;@jdh_news

Tr; B.A.P Turkey

Lütfen kaynak belirterek kullanınız :)

Yorumlar