Reklam

Daehyun'un Askere Gitmeden Önceki Fancafe Video Mesajı

 


"Selam millet, muhtemelen haberi çoktan almışsınızdır. 17 Kasım’da askere gideceğim. Zaten birçok kişi bunun hakkında düşünüyordu ve bazıları ne zaman olacağını merak ediyordu. Eminim ki bu zamanın asla gelmemesi için dua edenler de vardı. Sanırım ben de bunun ne zaman olacağı hakkında sık sık düşünüyordum. Gerçi cidden çok ani oldu…Rahat sayılırım. Dinlenmeksizin koşturuyordum ve birçok şeyi deniyordum, çok fazla pratik yapıyordum. Sizinle buluşmak için birçok şey yaptım. Fakat birdenbire gitmem gerekti işte. Bence iyi yönleri de var. Birazcık dinlenebileceğim, talim yapacağım ve zihnimi boşaltacağım. Beni bekleyeceğinize ve destekleyeceğinize inanıyorum. Orada da elimden gelenin en iyisini yapacağım ve daha iyi bir kişi olacağım. Döndüğümde 30’larımda olacağım. 30’larımdaki benin iyi bir versiyonu olacağım ve döneceğim. Siz 20’li yaşlarımı benimle geçirdiniz. Şu an olduğum yeri size borçluyum. Şu ana kadar sadece sahneyi düşünerek yaşadım, B.A.P üyesi, solo sanatçı ve oyuncu olarak çeşitli yanlarımı gösterebildim. Hepsi sizin ve birçok kişinin yardımları sayesindeydi. Her şey için size minnettarım ve bir buçuk yıl sonra terhis olunca sizlere tekrar teşekkür etmek istiyorum. Orada sıkı çalışarak size daha iyi bir imaj göstermek istiyorum. Lütfen beni destekleyin ve birazcık bekleyin. Söylemek istediğim birçok şey var ama şu an aklıma hiçbir şey gelmiyor. Size çok müteşekkirim ve sizi çok seviyorum, hayranlarım, birazcık bekleyebilirseniz çok müteşekkir olurum. Yakında geleceğim. Havalı bir adam olacağım ve size geri döneceğim, söz veriyorum. Teşekkür ederim millet, gidip çarçabuk geri geleceğim. B.A.P Yes sir! Hoşça kalın~"


.........................................................................................

Cr; yjaytwt

Tr; B.A.P Turkey

KAYNAK BELİRTMEDEN LÜTFEN KULLANMAYINIZ:)

Yorumlar