Reklam

08.01.21 ZELO KpopStarzJP Röportajı

Özel röportajZELO (eski B.A.P üyesi) ile EVDE KALIN


Çevrimiçi canlı imza etkinliği "ZELO 1st ONLINE LIVE ‘REMEMBER’" 10 Ocak'ta (Pazar) gerçekleşecek! 

ZELO "EVDE KAL" dönemini nasıl geçirdi?


Önerdiği diziler, ilk aldığı albüm, cover yapmak istediği Japonca şarkılar ve güncel solo aktiviteleri gibi konularla ilgili son durumu hakkında röportaj yaptık.


Corona'nın hakim olduğu dönemde evde çok zaman geçirdiğini düşünüyorum. Vaktini nasıl geçirdin?

ZELO: Basitçe piyano çalmyı öğreniyorum, evde egzersiz yapıyorum ve bir sonraki albümüm üzerinde çalışıyorum! Evden neredeyse hiç çıkmıyorum.

2020'de "Itaewon Class" ve "Crash Landing on You" gibi Kore dizileri Japonya'da büyük bir hit oldu. Sen de izlemelisin! Lütfen bana dizi önerisinde bulun.

ZELO: "Itaewon Class"ı izledim ve ilginç buldum/izlemekten zevk aldım ama başka bir Kore dizisi izlemedim... Son zamanlarda, Netflix'te "Wentworth" adlı bir dizi izliyorum! Genelde yatmadan önce bazen bir bölüm izlerim ve uyumaya giderim ama şimdiden 8. sezona kadar geldim. Çok ilginç! Bu (diziyi) öneririm!

Dansı ile ZELO'nun dikkatini çeken Kpop grubu sanatçıları var mı?

ZELO: Dans etmekte iyi olan pek çok şarkıcı var ama görünen o ki hiçbirinin de özgün bir tarzı yok.

Satın aldığınız ilk albüm /CD veya indirdiğin şarkı neydi?

ZELO: Aldığım ilk albüm Dynamic duo abilerimin "Band Of Dynamic Brothers" albümü idi.



Fırsatın olursa cover yapmak isteyeceğin Japonca şarkılar var mı?

ZELO: Hikaru Utada'nın "First Love" şarkısı.

Lütfen bize bu canlı etkinlik için neler hazırladığını söyle.

ZELO: Şimdiye kadar yayınlanan şarkılardan karışık bir liste hazırlıyoruz ve kısa bir dans hazırlıyorum, umarım bunu hayranlarıma güzelce gösterme fırsatım olur!

Son kişisel haberlerin nedir?

ZELO: Son zamanlarda yeni koronavirüs nedeniyle dışarı çıkamadım, bu yüzden evde egzersiz yapmak için 20 kg ağırlığında bir dambıl aldım. Ama biraz fazla ağır gibi görünüyor...


Japon hayranlara bir mesaj?

ZELO: Beni her zaman destekleyen ve bekleyen hayranlarıma güzel müzik ve harika performanslarla geri vermeye çalışıyorum! Müziğimi uzaktan bile sevdiğiniz ve desteklediğiniz için çok teşekkür ederim!
Umarım yeni koronavirüs bir an önce biter ve yüz yüze görüşürüz!!! Soğuk almamaya dikkat edin ve 2021'de herkes çok mutlu ve sağlıklı olsun !
Ah! Ayrıca lütfen bir sonraki albümü dört gözle bekleyin ve çok ilgi gösterin.



Türkçe çeviri: B.A.P Turkey

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!


Yorumlar

  1. Diğer idollerin dans konusunda özgün olmadığını söylerken tüm B.A.P şarkıları gözümün önüne geldi. En basitinden Fight for Freedom'da bile bu özgünlüğü bağırıyorlar. Helal be!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder