Reklam

[23.02.21] Youngjae Joy News 24 Röportajı



Yoo Youngjae, 2012'de B.A.P'nin bir üyesi olarak çıkışını yaptı ve 7 yıl boyunca idol olarak kaldı. Oyunculuğa ilgisi vardı fakat oyuncu olarak ilk adımını grup aktiviteleri bittikten sonra attı.

"Gruptayken oyunculukta kendimi denemek için bir fırsatım vardı ama o zamanlar müziğe daha çok odaklanmak istedim. Bir şarkıcı olarak elimden gelenin en iyisini yapmak istedim ve mahcup olmak istemedim."

Röportajımız sırasında B.A.P'den bahsetmeden yapamadık. Youngjae çıkışını 20 yaşında yaptı ve çıkışının 9. yıldönümünü kutladı. B.A.P küresel bir popülarite kazanan ve şirketleriyle yaşadıkları anlaşmazlık sebebiyle zor zamanlar geçiren bir Kpop grubuydu.

Yoo Youngjae "Yirmili yaşlarım hayatımın büyük bir merkezi haline geldi. Sevinci ve üzüntüyü genç yaşta deneyimledim. Sanırım bu deneyim, hayatımın merkezini bulmama yardım eden bir temel oldu. Bu saatten sonra ondan daha zor hiçbir şey olamaz (güler). Güçlü bir düşünce yapım var. Bence bir şeylerin üstesinden açık bir şekilde gelebilirim." dedi.

Eğlence sektöründeki kariyerini bırakmak istediğini "Bir şekilde çalışıyorum ve ne yapmak istiyorsam mutlu bir şekilde yapıyorum. Bence bu başlı başına mutluluk verici bir 'hediye' " diyerek itiraf etti.

Artık çok daha rahatladı ve daha rahat hissediyor. Yoo Youngjae "Son iki senedir mutlu bir hayat yaşamaya çalışıyorum. Küçücük bir mutluluğa bile şükredersem daha sağlıklı ve parlak olurum diye düşündüm. Bu şekilde bir hayat yaşamaya çalışıyorum." dedi.

B.A.P üyeleri hakkında "Şu sıra korona sebebiyle birbirimizi göremiyoruz. Grup sohbetimiz hala duruyor. Birbirimize iyi dönütler vermeye bakıyoruz." dedi.

Youngjae, "Daha sonra bir araya gelip performans sergilemek istiyoruz. Hepimiz hala müziği seviyoruz ve sahneye büyük bir sevgi duyuyoruz. Şu an her birimiz iyi durumdayız. Grup yaşantımız bittiğinde 'hadi ne yapmak istiyorsak yapmaya çalışalım ve daha sonra tekrar bir araya gelelim' mantığıyla farklı yollara ayrıldık. Eğer iyi işler başarırsak sanırım daha sonra tekrar bir araya gelebiliriz." dedi. "Grubumuz iyi bir şekilde bir araya gelebilecek çünkü (Bang) Yongguk hyung grubumuzun merkezi olmakta iyi." (ÇN/Liderlik işini iyi yapıyor demek istiyor.)


Yoo Youngjae hem şarkıcılık hem de aktörlük kariyerinde iyi bir yere gelebilme arzusunu dile getirdi. "Yaşlanmadan önce gençlik konulu bir dizide oynamak istiyorum ve sıradan bir insanın hikayesini oynamak istiyorum. Ayrıca şu sıralar şarkılar üzerinde de çalışıyorum ve bu yıl içinde bir albüm yayınlamak istiyorum." dedi.

Yoo Youngjae hayatının ileri görüşlü bir resmini çiziyor.

"Büyük resim mutlu yaşamak." dedi. "Eski günlerde başarılı olma isteğim vardı. Zar zor ve çaresizce yaşadım, bu nedenle başarılı olmak istedim. Popülaritem düşerken ve önceki gibi olmadığımı hissettiğimde zorlandım ama son iki yıldır sevdiğim şeyleri düşünüyorum ve işte geldiğim nokta. Bence her günü önemseyerek yaşarsam kendimi kabul edebilirim."



..................................................................................................................

Eng Cr; YJAYNEWS

Kaynak: http://m.joynews24.com/v/1345248

Hazırlayan: B.A.P Turkey

LÜTFEN KAYNAK GÖSTEREREK KULLANIN :)

Yorumlar