Reklam

[24.01.21] ‘Happy Youngjae Day’ Hayran Buluşması


Part 1

Şarkı listesi:

  1. Forever Love 
  2. Gravity
"Selam millet, ben Yoo Youngjae. Uzun bir aradan sonra bir hayran buluşmasından herkese merhaba. Performansımı izlerken eğlendiniz mi? İlk olarak Gravity ve Forever Love'ı sahneleme nedenim size baştan havalı bir performans göstermekti. Bu nedenle şarkıları art arda koydum ve aşırı pratik yaptım. Bir daha art arda koymamaya gayret edeceğim. Hayran buluşmasının ilk partı başladı, 3 part hazırladık."


"Hayran buluşmasının adı 'Happy Youngjae Day', hadi artık başlasın.Kim Hwan'ın sesini taklit ederek başlayacağım. Youngjae'nin cazibesine düşeceğiniz özel bir şey hazırladım bugün, ben ekrandan okur okumaz yorumlardan cevap verebilirsiniz."

"2020 hakkında konuşacağım ve 2021 için planlarımdan bahsedeceğim."

Hayranlara 2020'nin nasıl geçtiğini sormuş ve 2020 için bazı planları olduğunu, hepsini gerçekleştirdiği için de kendisiyle gurur duyduğunu söylemiş. Mr.Queen'in çekimlerini tamamladığını ve çok heyecanlandığını belirtmiş.

"Pek dışarı çıkamadığımız, insanlarla görüşemediğimiz ve seyahat edemediğimiz bir yıl oldu sanırım. Bu yılın ilk yarısı koronayı yenip  normal yaşamımıza dönmeyi umuyorum."

2021'de tekrar vücut çalışmaya başlamak, başka bir projede rol almak ve albüm yayınlamak istiyormuş.

"Bir çoğunuz yeni albümümü bekliyor, bu nedenle bugünlerde bunun üzerinde çok çalışıyorum. Yaz gelmeden yayınlamak istiyorum ama nasıl olur bilmiyorum. Umuyorum ki çok yakında size iyi bir imaj sergileyebilirim."

Part 2: Tebrikler, övgüler, sevgi gösterme zamanı

"Bunun anlamı ekrandaki kişiye, yani bana sevgi göstermelisiniz, iltifat etmelisiniz ve beni tebrik etmelisiniz çünkü benim doğum günüm."

Youngjae sahnede yalnız hissettiğini söylemiş, bu nedenle dansçıları görünce 'tepki ekibi' olarak ona katılmalarını rica etmiş. Kimin sahneye çıkacağına taş kağıt makas oynayarak karar vermelerini söylemiş.

  • Yorumlar kısmıyla hayranların Youngjae'nin yapmasını istedikleri şeyleri söylemeleri gereken bir etkinlik varmış. Böylece Youngjae birini seçip yapmış. Seçtiği şeyden çevirmen pek emin değil ama dansçılarla 'Sakura' dansı yapmış.
(Sakura dansı)
  • Fotoğraf zamanı: Youngjae hayranlardan tavsiye almış ve fotoğraflar için poz vermiş.

(Doğum Günün Kutlu Olsun videosu)
(Fotoğraf zamanı)

Şarkı listesi:

  1. Our Story
  2. Hope
" Our Story'i ilk defa canlı sahneliyorum. Uzun zaman önce yazdığım bir şarkı ve bir çoğunuz da beğendi. Bu nedenle bu hayran buluşması için onu hazırladım. Our Story ve Hope'u art arda koydum çünkü ikisi de benzer bir enerjiye sahip. Benim için ikisi de çok özel şarkılar ama bu şarkılarla vermek istediğim mesaj farklı. Our Story, hayattan çok yorulsak da bunu kabullenip ilerlemeye devam etme hakkında bir şarkı. Hope, güzel günlerin bizi beklemesi hakkında. Onları bugün sahneleyebildiğim için mutluyum."
  •  Mr.Queen sahne arkası: İlk öpüşme sahnesini asla unutmayacağını söylemiş. Senaryosunu ilk defa okurken öpüşme sahnesi olduğunu fark edince şaşırmış ama elinden gelenin en iyisini yapmış. 
Yönetmen, Hwanie ve Hong Byul arasındaki uyumun iyi bir tepki alacağını söylemiş. Birlikte bir sürü sahne çekmelerinin sebebi buymuş, en baştan böyle planlanmamış. Hong Byul Gam rolünü oynayan oyuncu doğaçlama yaparak sahnelerini geliştirmede yardımcı olmuş, bu da aralarındaki ilişkinin daha çok bromance gibi görünmesini sağlamış. Ayrıca Youngjae birçok şeyi onun sayesinde öğrenmiş.
  • Lee Jaewon ile telefon görüşmesi (Hong Byul Gam'ı oynayan aktör): 
YJ: Merhaba hyung!
LJ: Merhaba Youngjae!
YJ: Telefonu açtığın için teşekkür ederim.
LJ:*güler* Doğum günün kutlu olsun!
YJ:Teşekkür ederim. Şu an online bir hayran buluşması yapıyorum, Mr.Queen'den birkaç bölüm izledik ve birkaç sahne arkası hikayesi anlattım. Hayranlara selam verebilir misin?
LJ: Merhaba! Ben de bir Pilav (B.A.P) fanıyım. Ne zaman gücümü kaybetsem ve modum düşse neşelenmek için Youngjae'nin şarkılarını dinlerim. Telefon ile hayran buluşmasına katılabildiğim için mutluyum. Beni aradığın için teşekkür ederim.
YJ: Sana birkaç soru sorabilir miyim?
LJ: Birkaç soru çok olur, sadece bir tane olsun.
YJ: Tamam tamam sadece bir tane. Youngjae ve Hwanie hakkındaki izleniminden bahseder misin?
LJ: Youngjae'yi doğrudan ilk gördüğümde aklımda oluşan şey "Hee, demek bu nedenle rolü kapmış." oldu. Hwanie hakkında ise... Sorunun olur mu daha fazla konuşmam?  Hayranların sıkıntı etmez mi?
YJ: Sorun olmaz, daha çok zamanımız var, endişelenme.
LJ: Tamam. Hwanie neşeli ama şapşal. İzlenimi hem saftı hem de bazen değildi? Bu karakteri kimin oynayacağını cidden merak etmiştim. Daha sonra ilk senaryo okumasında Youngjae'yi gördüm. "O karaktere sahip velet bu" dedim.
YJ: Bekle! Bana velet mi dedin? Ah~ bekle, canlı yayın olduğu için sorun yok. Bir an gafil avlandım. 
LJ: İşte senin karaktere iyi uyduğunu düşündüm.
YJ: Teşekkür ederim.
LJ: Hwanie kemikleri olamayan sadece etten bir kişi gibi.
YJ: Bu bir övgü mü?
LJ: Nasıl düşünürsen artık.
YJ: Hayranlara sahnelerimizdeki doğaçlamalarından ve bana oyunculuk hakkında çok şey öğrettiğinden bahsettim, bir de benim oyunculuk hocam olduğunu söyledim.
LJ: Ama hala derslerimizin ücretini ödemedin.
YJ: Dersler mi? Bana verdiğin banka hesabına göndereyim mi?
LJ: Herhangi bir hesap olur. Düzenli hesabım olmuş, tasarruf hesabım olmuş fark etmez. Sana uyan bir tanesine gönder. Ödemenin hala yapılmadığını bil de.
YJ: Tamam, tamam.
LJ: Ayrıca diksiyonunu ve konuşmanı da kontrol ettim.
YJ: Peki peki.
LJ: Birçok konuda da sabırlı davrandım.
YJ: Doğru. Ayrıca çekimlerde sahnelerimi bile kontrol ettin.(ÇN/sahne çekilirken ekrandan izlemeyi kastediyor)
LJ: Evet. Kapitalist bir toplumda yaşıyorsun, her şeyin bir bedelinin olduğunu nasıl şu ana kadar öğrenemezsin!

Youngjae, çok zaman aldığı için görüşmeyi bitirmiş. Lee Jaewon tekrar Youngjae'nin doğum gününü kutlamış ve kızına göz kulak olmaya geri dönmüş.

  • Soru  & Cevap zamanı:
S: Günlük yaşamında seni en çok ne zaman mutlu olursun?
C: Lezzetli şeyler yerken... En çok yemek yerken mutlu oluyorum.

S: Senin en sevdiğin şarkın hangisi?
C: Seçmek zor ama en çok dinlediğim şarkı Hope. Bana en fazla o güç veriyor.

S: Duştayken ya da işini bitirdikten sonra dinlenirken ne düşünürsün?
C: Zamanına göre değişir. Çekim yaparken en çok düşündüğüm şey "Nasıl yapmalıyım?", son zamanlarda "bir diğer iyi proje nasıl olacak", "bir sonraki iyi albüm nasıl olacak" diye düşünüyorum. Sanırım günlük hayatımda en çok bunları düşünüyorum.

" Birçok soru gönderdiniz ama hyung ile olan telefon konuşması çok vakit aldığından seçtiğimiz her şeyi cevaplayamayacağım. Özür dilerim ve teşekkür ederim sorularınız için."

Youngjae'nin Vlog'u
  1. Köpek yavrusuyla oynamak
  2. Mesajlaşmak
" Millet, bugünkü hayran buluşmam için çok emek verdim. Yarın ve ondan sonraki gün için de çok emek vereceğim. Yani hayran buluşmasındaki havalı imajım için sabırsızlıkla bekleyin. Pazar günü görüşmek üzere! Ah bir dakika!*Çalışanlara döner* Bu videoyu hayran buluşmasında izleyecekler değil mi? *Onaylarlar* Hadi bugün birlikte çok heyecanlı zamanlar geçirelim*göz kırpar*"

 

Part 3: Denge oyunu 

S: Klimasız bir yaz VS Isıtıcısız bir kış
C: Isıtıcısız bir kış
Nedeni: Youngjae kışın kalın kıyafetlerle yaşayabileceğini ama klimasız yaşayamayacağını söylemiş.

S: Hayatının geri kalanında şarkı söylemek VS hayatının geri kalanında oyunculuk yapmak
C: hayatının geri kalanında oyunculuk yapmak

Nedeni: Sesinin çıkmadığı zamanlar olduğu için hayatının geri kalanında şarkı söyleyemeyeceğini ama oyunculuk günlük yaşamla alakalı olduğunu, normal hayatımızda da sık sık kullandığımızı söylemiş.

S: Bir yıl boyunca sadece tteokbokki yemek VS Bir yıl boyunca hiç tteokbokki yememek
C: Bir yıl boyunca hiç tteokbokki yememek
Nedeni: Youngjae tteokbokkiyi cidden çok seviyormuş ama başka bir sürü güzel yiyecek de varken onun için diğerlerinden vazgeçemezmiş.

S: Bir yıl boyunca telefonsuz yaşamak VS Bir yıl boyunca arkadaşsız yaşamak
C:Bir yıl boyunca telefonsuz yaşamak
Nedeni: Telefonsuz bir yıl geçirebilirmiş ama arkadaşları olmadan yalnız hissedermiş.

S: Süper bir gücün olsaydı hangisini seçerdin? Işınlanmak VS görünmez olmak
C: Görünmez olmak
Nedeni: Görünmez olsaydı birçok şey yapabileceğini ve yaptıklarını kimse görmediği için cezbedici olduğunu söylemiş.

S: Hayatının geri kalanında sadece futbol izlemek VS Hayatının geri kalanında sadece beyzbol izlemek
 C: Hayatının geri kalanında sadece futbol izlemek
Nedeni: Beyzbol pek izlemezmiş.

S: Donarak ölsem bile bir palto seçerim VS Soğuktan kaçındığım için kat kat giyinirim
C: Soğuktan kaçındığım için kat kat giyinirim

S: Soğuk günde Ice Americano VS Sıcak günde baharatlı tavuklu ramen
C: Soğuk günde Ice Americano 
Nedeni: İkisi de aslında ona uyarmıl ama kahveyi daha çok sevdiği için bunu seçmiş.

S: Beni seven biriyle randevuya çıkmak VS Sevdiğim biriyle randevuya çıkmak
C: Sevdiğim biriyle randevuya çıkmak
Nedeni: Youngjae hoşlandığı birisiyle karşılaşırsa kendisine aşık etmeye çalışırmış.

S: Şarkı sözü yamak VS Beste yapmak
C: Beste yapmak

S: İdol Yoo Youngjae VS Aktör Yoo Youngjae
C: İkisi de!

S: Hong Byul Gam VS Hong Yeon
C: Hwanie Hong Yeon'u seçmek istiyor

S: Şu an Youngheart'larla yaşamak VS Youngheart'lar olmadan 20 yıl donmak
C: Cevabı biliyorsunuz değil mi? 20 yıl boyunca donmak cazip geliyor ama şu anı sizinle geçirmek benim için daha önemli

Şarkı listesi:
  1. Another Night 
  2. Present


Bitiş



"Close ment ile hayran buluşmasını bitireceğim. Sizinle böyle buluştuğum için teşekkür ederken gergindim ve biraz da tuhaf hissettirdi. Birçok kez yaptığım bir şeydi ama sizi hayal kırıklığına uğratabileceğimden endişelendim, bu nedenle çok pratik yaptım. Bu etkinliği sizi mutlu etmek için yaptım, şayet ki başarılı olduysam bu benim için en iyi doğum günü hediyesi olacak. Zamanınızı benimle geçirdiğiniz ve doğum günümü kutladığınız için teşekkür ederim. Mümkün olan en kısa zamanda iyi haberlerle geri gelmek için çok çalışacağım. Sağlıcakla kalın ve 2021'de mutlu olun. Bugün için teşekkür ederim. Sizinle başka bir iyi projede buluşmaya çalışacağım, hoşça kalın!"
Close ment: Kpop'ta sanatçının sahneden direkt izleyiciyle konuşarak etkinliği başlatması/bitirmesi.




...........................................................................................................
Eng&Video cr; yjay_twt
B.A.P Turkey tarafından çevrilmiştir. Lütfen Kaynak Belirterek Kullanın. :) 



Yorumlar