Reklam

[16.02.2021] Yoo Youngjae SPOTVNEWS Röportajı

 

14 Şubat'ta tvN'nin dizisi "Mr. Queen" en yüksek reyting oranı % 17.4 ile sona erdi. Aktör Yoo Youngjae (27), " Mr. Queen "in çekimlerden önce bile popüler bir dizi olacağını bildiğini ve tüm övgüyü ekibine ve oyuncu kadrosuna verdiğini söyledi.


Yoo Youngjae, "Mr. Queen'in sadece senaryosunu okuyunca bile iyi sonuçlar alacağını hissetmiştim ama bu kadar da iyi sonuçlar beklemiyordum. Yönetmen, yazar, personel ve oyuncuların çabaları iyi sonuçlandı. Bunun yüzünden çok memnunum. " dedi.


Bunun onun ilk tarihi dizi ve üçüncü dizi rolü olduğu düşünüldüğünde, böylesine güzel sonuçlar büyük bir başarı.


Youngjae, "Böyle harika bir dizinin parçası olduğum için çok şanslı olduğumu düşünüyorum. Rolüm o kadar büyük değildi ama umarım dramaya bir şekilde yardımcı olabilir, bunu mutlu bir zaman olarak hatırlayacağım." dedi.


Youngjae çok deneyime sahip değil, komedi oyunculuğunun onun için bir ev ödevi gibi olduğunu söyledi. "Yönetmen bana Mr. Queen'in komik yanından sorumlu olan genç karakter rolünde olmamı istediğini söyledi. Çok baskı Hissettim. Herkes komedi oyunculuğunun zor olduğunu söyledi bu yüzden nasıl kurtarabilirim diye çok düşündüm." dedi.


"Oyunculuğun kendisi zaten bir baskıydı. Başka hiçbir şey bana oyunculuk kadar baskı hissettirmedi çünkü bu tarihi bir diziydi. Yönetmen bana tarihi vurgu konusunda çok endişelenmeme gerek olmadığını söyledi, bu yüzden kendi karakterimi nasıl daha iyi ifade edeceğimi çok düşündüm." dedi.


Yoo Youngjae gerçek hayatta çok olgun ve stabil biri, bu yüzden ona bakarken Kim Hwan'ı görmek zor. Başka bir deyişle, kendisini başarılı bir şekilde farklı bir karaktere dönüştürmüş. Yine de Yoo Youngjae alçakgönüllüydü.


"Oyunculuğumu yargılamak ve bunun için kendime bir puan vermek zorunda kalsaydım, sanırım 10 üzerinden 5 verirdim. Sadece yarısını yapabildiğimi düşünüyorum. Kimseyi zor durumda birakmadığım için memnunum. " dedi.


"Hoong Byulgam (Lee Jaewon) ile olan arkadaşlığımızın, izleyicilerden Soyong (Shin Hyesun) ve Cheoljong'un (Kim Junghyun) aşkı kadar iyi bir tepki almasına sevindim."


Özellikle, Kim Hwan'ı canlandıran You Youngjae, Hong Byulgam'ı canlandıran Lee Jaewon ile birlikte 'Mr. Queen'de güldürmekten sorumluydular. Bu yüzden birlikte birçok sahneleri vardı. Yoo Youngjae, Lee Jaewon'dan çok yardım aldığını söyledi.


"Jaewon hyung ile replik değiş tokuşu yaptım. Replikleri ve uyumu nasıl sunacağımı, replikleri komik bir şekilde nasıl oynayacağımı öğrendim. Hatta ona öğretmen demeye bile başladım."


Yoo Youngjae "Karakterim Hoongyeon (Chae Seoeun) ile birlikte olamaz ama bundan pişman değilim." dedi. Bunun nedeni, Kim Hwan ve Hong Byulgam'ın dostluğunun çok sevilmesidir.


"İlk başta arkadaşlığımız o kadar önemli değildi. Bence yönetmen aramızdaki kimyayı çok sevdi. Yazar da hikayemizi uzatmaya karar verdi."


Yoo Youngjae, Lee Jaewon ile olan uyumundan duyduğu memnuniyetni dile getirdi. "Bizim sahnelerimiz dizideki atmosferi çözen sahnelerdi ve bence takım çalışmamız güzeldi. Karakterler arasındaki kimya da iyiydi." dedi.


Yoo Youngjae, 'Mr. Queen'in oyuncu kadrosu arasındaki uyumun iyi olduğunu söyledi. Hatta kadronun oyuncuları Shin Hyesun, Kim Junghyun, Seol Inah, Na Inwoo, Lee Jaewon, Yoo Mingyu, Cha Cheonghwa ve Chae Seoeun'u içeren bir sohbet grubuna sahip olduklarından bahsetti.


"Her gün gülüyor ve konuşuyoruz. Sohbetimiz asla bitmiyor. Bir araya gelmek istedik ama pandemi yüzünden yapamıyoruz. Son bölümün reytingleri açıklandığında birçok kişi diziyi sevdiği için herkes mutlu ve müteşekkirdi."


_____________________________________________

İngilizce çeviri: yjaynews
Türkçe çeviri: B.A.P Turkey

Kaynak 1 
Kaynak 2

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!


Yorumlar