Reklam

[17.02.2021] Yoo Youngjae News1 Röportajı

 

"Mr. Queen"de yer alman konusunda nasıl hissediyorsun?
 
▶ Başından beri çok müteşekkirdim. Buna gerçekten inanamadım ve Kim Hwan'ı oynayacağımı duyduğumda gerçekten hevesliydim. Daha sonra senaryoyu alıp okudum, o kadar eğlenceli ve harikaydı ki iyi yapıp yapamayacağımı merak ettim. Bu kadar iyi bir şans yakaladığım için mutluydum, sonra oyuncu kadrosunu duydum ve başarılı olmak istedim. Bu işten çok şey öğrenebileceğimi düşündüm.


Kim Hwan karakterini canlandırırken neye odaklandın?
 
▶ Yazarla konuştuğumda, Hwanie'nin kötü biri olmadığını ancak Kim ailesi ile Cheoljong savaşları arasında olmasını istediklerini söylediler. Hwanie'nin sonunda kraliyet mührünü çalması gerçeği, Kim ailesinin yanlış yönlerini düzeltmesi için bir şans gibi görünüyordu, bu yüzden sondan gurur duydum.


 
Kim Hwan ile benzerlik oranın ne?
 
▶ Yaklaşık %50 olduğunu düşünüyorum. Her şeyden önce, konuşkan olma ve insanlara karşı şefkatli olma kısmının da benzediğini düşünüyorum. Diğer yandan, Hwan'ın aksine, ben pek fazla çok insanla tanışan bir tip değilim. Sanırım aramızdaki bir fark da bu.
 
Ciddi ve tarihi drama ses tonlaması ve komik tonlama hakkında çok düşünmüş olmalısın?
 
▶ Bunun hakkında çok düşündüm. Ortayı bulmaya çalıştım çünkü tarihi dizi olduğu için tarihi tonlama yapmam gerekiyordu ama fazla ileri de gidemedim. Diğer oyuncular çekim yaparken onları izledim. Lee Jaewon hyung'un çekimlerini çok izledim ve ses tonlamasının ortasını seçmekte çok başarılıydı. Böylece bu aklıma yattı.
 
Lee Jaewon ile iyi bir arkadaşlık kurmak için neye odaklandın?
 
▶ Senaryo okuma konusunda çok çalıştım. Başından beri çok fazla okuma pratiği yaptım ve Lee Jaewon ile birçok şeyi tartıştım. Ayrıca yazar ve yönetmen, Hong Byulgam ve Kim Hwan ile olan sahneyi beğenmiş gibiydi. Bence bu yüzden bu kadar iyi yazdılar. Şahsen, Lee Jaewon hyungu çok sevdim çünkü oyunculukta çok iyiydi. Onunla oyunculuk yaparsam çok şey öğrenebileceğimi düşündüm ve oyunculuğum onun sayesinde kurtuldu diye düşünüyorum.
 
Düzenlendiği/Değiştirildiği için üzüldüğün herhangi bir sahnen var mı?
 
▶ Hong Byulgam ve Kim Hwan'ın tavsiye almak için bir şamanı ziyaret ettiği bir sahne vardır. Sahne çok ilginçti. Şamanı oynayan aktör harika bir iş çıkardı, bu yüzden bizim için de çok eğlenceliydi ama maalesef düzenlenmişti.


Sette atmosfer nasıldı?

▶Atmosfer çok güzeldi. Sürekli güldüm durdum. Ne zaman çekim yapsak hep çok güldük ve çok konuştuk. Başrol oyuncularının çok sahneleri olduğu için yorgun olabileceklerini düşündüm ama setteki ruh halini iyi ayarladılar, yarattıkları atmosfer sayesinde çekim yapmak çok rahattı. Ayrıca birçok kişi bana oyunculuk konusunda pek çok tavsiyede bulundu. Henüz deneyimli bir oyuncu değilim, bu yüzden ani bir tavsiye aldıktan sonra işler zorlaşabilir. Ama bana tavsiyede bulunduklarında bunu benim için rahat bir şekilde yaptılar ya da sadece "istediğini rahatça yap" diyerek beni yönlendirdiler. Böylece, hazırladığımla bana tavsiye edilenleri karıştırarak çekimleri yaptım.

"Mr Queen" zor zamanlarda sana çok güç verdi mi?

▶ Bir oyuncu olarak kendime meydan okuduğum ama Korona yüzünden pek bir şey yapamadığım bir dönem vardı. Oyunculukla ilgilendiğim bir dönemde "Mr Queen" bana büyük bir ev ödevi olarak geldi. Ödevimi tek tek tamamladıkça daha da heveslendim ve çok mutlu oldum.  Pandemi yüzünden gergindim ama sonra bu his beklentiye, beklenti ise mutluluğa dönüştü. Minnettar olduğum bir iş idi ve hafızamda sıcak bir hatıra olarak yer edindi.

Şarkıcı olarak aktiviteler hakkında herhangi bir planın var mı?

▶ Her zaman albümle ilgili düşüncelerim var ve üzerinde de çalışıyorum. Ancak şu anki durumdan dolayı albüm çıkabilir de çıkmayabilir de, bu yüzden hayranlara şu anda net bir cevap verebileceğimi sanmıyorum. Bununla birlikte, müzik için çok hevesim var, bu yüzden hem müziği hem de oyunculuğu iyice yapabilen bir Yoo Youngjae olmaya çalışacağım. Albüm ve oyunculuk aktiviteleri üzerinde aynı anda çalışmanın zor olacağını düşünüyorum, bu yüzden bir albüm çıkarmayı planlarken albüme ve oyunculuk yaparken de oyunculuğa odaklanacağım.

Bir idol olarak oyunculuk yapmaya başladığında çok fazla baskı hissetmedin mi?

▶ Dışarıdan gelen baskı büyük değildi. Bunu yapmak istediğim için seçtim. Kendime objektif bakıyorum ve kendimi geliştirmek için güçlü bir kişiliğe sahibim. Amacım elimden gelenin en iyisini yapmak ve oyunculuk yaparken kendimden utanmamaktı.

Sence aktör Yoo Youngjae hangi seviyede?

▶ Bence daha başında. Karakterleri tek tek öğrendiği zamanda. Karakterleri ifade etmenin yollarını bulmanın ve dizideki rolü nasıl yakalayacağının acısı onu biraz daha bir aktör gibi gösteriyor.

Ne zamandan beri oyunculuk konusunda heveslisin?

▶ B.A.P grubumuz bittikten sonra gerçek bir oyuncu olma arzusu beni vurdu. Tanıtım yaparken birçok ülkeye gittim ve birçok kültürü deneyimleyip birçok ırktan insanlarla iletişim kurma fırsatım oldu. Çok minnettar olduğum bir hayattı. Bu yaşımda birçok ülkeyi ziyaret etme şansı bulduğum için çok minnettarım. Oyunculuk yaparken farklı bir hayat yaşamak istediğim zamanlar oldu. Tamamen farklı bir hayat yaşamayı düşündüm. Ben de merak ve arzuyla oyunculuğa başladım. Karakter hakkında çok düşünmeye başladım ... karakterin nasıl bir geçmişi olduğu ve bu kişinin nasıl yaşadığı hakkında düşündüm ve bu eğlenceliydi. Gelecekte daha çok çeşitli karakterlerin hayatını yaşamak istiyorum.

Gelecekte hangi karakteri oynamak istiyorsun?

▶ Şu anda "Bunu yapmak istiyorum" diye bir şey yok. Çünkü henüz denemediğim birçok şey var. Senaryoya bakarsanız, çok sayıda iyi senaryo, çeşitli kişilikler ve karakterler var, bu yüzden mümkün olduğunca çok (karakter) denemekten memnuniyet duyarım.

Askere gitme gibi planların var mı?

▶ Sanırım önümüzdeki yıl askere gideceğim. Sanırım yaşımdan  dolayı gelecek yıl gitmeliyim. Zamanı geldiğinde aktivitelerimin ilerlemesine bakarak karar vereceğim.

Askere gitmeden önce aktivitelerin konusunda endişeli değil misin?

▶ Endişeli değilim desem yalan olur ama bu tür düşüncelere sıkışıp kalmam. Askere gitmeden önce elimden geleni yapacağım ve terhis olduktan sonra da vaktim var. Bu yüzden bunu fazla düşünmeyeceğim.

"Mr Queen" senin için ne tür bir iş olarak kalacak?

▶ Benim için bir aktör olarak bu her şeyin başlangıcı. Oyunculukla ilgili şeyleri nasıl çalışacağımı ve oyunculuğumu nasıl ifade edeceğimi öğrendim. Yoo Youngjae'nin oyunculuk kariyerine başlamasına izin verdiği için bu diziye müteşekkirim. Dizi iyi sonuçlar aldı ve çok sevildi ve birçok insan Hwan'ı sevdi, bu yüzden minnettarım, benim için bu değerli bir anı. Ayrıca sette çok şey öğrendim, bu yüzden o anların unutulmaz olacağını düşünüyorum.

Bir oyuncu Yoo Youngjae ve insan Yoo Youngjae olarak 2021 için hedeflerin neler?

▶ Oyuncu Yoo Youngjae olarak... Karakterleri tanımlama, yaratma ve onları izleyicilere ifade etme konusunda daha olgun ve daha iyi olabilen bir aktör olmak istiyorum. Bir insan Yoo Youngjae olarak ise... hayatımın motifi her zaman "hadi mutlu olalım" oldu. İnsan Yoo Youngjae mutlu bir hayat yaşarsa ve hayatının her gününden memnun kalırsa, o zaman iyi olacaktır. Hayatta küçük mutluluklar gibi küçük şeyler için bile minnettar olacak Yoo Yougjae olmak istiyorum.


_____________________________________________

İngilizce çeviri: yjaynews
Türkçe çeviri: B.A.P Turkey

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!

Yorumlar