Reklam

[18.02.2021] Yoo Youngjae OSEN Röportajı

 


'Mr. Queen'nin finalinden sonra Yoo Youngjae, OSEN ile röportaj yaptı ve "Bu işten çok şey öğrendim. Gelecekteki oyunculuğum için harika bir temel olacağını düşünüyorum" dedi.


Yoo Youngjae seçmeler aracılığıyla 'Mr. Queen'e katıldı. "Yönetmen, komik kısımları iyi ifade etmemi istediğini söyledi. Yazar ise Hwan'ın saf imajını biraz daha ifade etmemi istediğini söyledi. Yazar özellikle komedyen bir tarafım olduğunu söyledi ve iyi bir mizah anlayışım olduğunu söyleyerek bunu kabul ettim."


Yoo Youngjae, "Hwan'ın senaryosunu aldığımda en önemli şey Hwan'ın karakterini korumaktı. Yazar, komedi unsurlarını senaryonun içine çok iyi bir şekilde ekledi ve ben de onların işe yaraması için çalıştım. Çevremdeki insanlar bana iltifat ettiğinde kendimi harika hissettim." dedi.


Yoo Youngjae Kim Hwan'ı oynarken özellikle elinden gelenin en iyisini yaptı. "Oyunculuğumu arkadaşlarıma hiç göstermedim. Oyunculuk yapacağımı söylediğimde çevremdeki insanlar endişeliydi ama bu çalışma sayesinde onların bazı endişelerini giderebileceğime sevindim." dedi.


"Oyunculuğumla diziye zarar vermeyeceğimden emindim. Kendimi objektif bir şekilde yargılıyorum. Senaryo düşündüğümden daha zordu. Ama iyi insanlarla tanıştım ve onlardan çok etkilendim."


Yoo Youngjae, Lee Jaewon'a olan minnettarlığını dile getirmeyi de unutmadı. "Lee Jaewon'u oyunculuk yaparken görmek çok yardımcı oldu. Hyung oyunculuk yaparken, benim çekim zamanım olmasa bile, sahnelerini izledim. Bu tarihi bir dizi ama ağır değil ve komedi unsurları içeriyor. Sete gidip sunbaenimlerin oyunculuğunu görünce ben de onlar gibi oyunculuk yapabileceğimi hissettim. Lee Jaewon, karakteri başından beri iyi yakaladı. Doğru tonu yakalama konusunda bana çok yardımcı oldu." dedi.


"Sahnede sevimli, enerjik ya da seksi olma konsepti belli bir şey. Oyunculuk öyle değil. Senaryoyu yaşamalı ve her an farklı duygular göstermelisin. Bu kısımlar kesinlikle farklı."


"Zamanında, bu kadar genç yaşta, yaptığımız turlar sayesinde bu kadar çok ülkeyi gezme şansı bulduğum için minnettarım. Bunlar mutlu deneyimlerdi. Bir oyuncunun işi, başka bir hayat yaşamak için bir fırsattır. Rolü aldığımda karakterin hayatını kafamda kurmam gerekiyor, yapımcı ve yazar karakterleri çok derinleştiriyorlar, bu yüzden böyle bir hayatı yaşamaya çalışmanın çok etkileyici olacağını düşünüyorum."


Bu günlerde oyunculuğa odaklanmış olan Yoo Youngjae, albüm için planlarını da açıkladı. "Birçok hayran albümü bekliyor. Bir albüm planlıyordum ama çeşitli nedenlerden dolayı yayınlayamadım. Albümüm üzerinde çalışıyorum ama henüz bitiremedim. Bekleyenlerden özür dilemek istiyorum. Bir albüm çıkaracağım zaman sadece ona odaklanacağım. İİyi bir albüm için beklemenizi rica ediyorum." dedi.


Yoo Youngjae yeteneklerini idolden oyuncuya doğru geliştiriyor, kendisini parlatıyor. Ben de bir sonraki harika hamlesini de dört gözle bekliyorum.

İngilizce çeviri: yjaynews
Türkçe çeviri: B.A.P Turkey

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!

Yorumlar