Reklam

[19.02.21] Youngjae The Daily Sports Röportajı

 

<"Mr. Queen" bittikten sonraki hislerin?>
 
- Herkesle birlikte böylesine güzel bir çalışmaya ismimi eklemekten onur duydum. Dizinin iyi iş çıkarmasından dolayı minnettarım ama sonucu ne olursa olsun çok şey öğrendiğim bir yerdi. Anlamlı bir iş idi.
 
<İlk tarihi dizi meydan okuması>
 
- O zamanlar insanların nasıl giyindiği, nasıl yürüdüğü ve nasıl düşünceleri olduğu hakkında çok düşündüm. O zaman doğmuş olsaydım böyle yaşayacaktım diye düşündüm.
 
<Bu işten ne öğrendin?>
 
- Karakterleri nasıl analiz edeceğime dair çok şey öğrendim. Ayrıca repliklerimi nasıl aktaracağımı ve sahnelerdeki davranışları öğrendim.
 
<Aktör Lee Jaewon ile kanka olmak>
 
- Jaewon hyung'a çok müteşekkirim. Çekim yaparken hyung'dan çok yardım aldım. Tonlama hakkında düşünürken, hyung'un çekimlerini izlemeye giderdim. Hiç tecrübem yoktu, bu yüzden emin değildim, birçok düşüncem vardı. Ancak Jaewon hyung'un oyunculuğunu izleyerek güven kazandım ve "Bu tür bir nefesle oyunculuk yaparsam sorun olmayacağını" hissettim, ne yapacağımı merak ediyordum çünkü yönetmen benden birçok komik elementle oynamamı istiyordu. Çok zordu. Bu çok sayıda komedi unsuru olan tarihi bir diziydi ve hyung oyunculuk yaparken ortayı nasıl tutturacağımı söyleyen kişiydi.
 
<Aktris Shin Hyesun ile arkadaşlık>
 
- İlk çekimim Shin Hyesun nuna ile oldu. Çok zeki ve düşünceli biri. Benimle çok iyi ilgilendi. Ve bana iyi tavsiyeler verdi. Çok yardımcı oldu ve her şeyi kolayca açıkladı, bu yüzden iyice anladım.


<Mr. Queen Epilouge "Bamnboo Forest">
 
- Senaristlerin ilgisi sayesinde çekimlere katıldım. Çekim sırasında o kadar güldüm ki, "Sanırım gülebileceğim kadar güldüm ve bu yılki gülme sınırıma ulaştım" bile dedim. Setteki atmosfer çok güzeldi, dizi pek çok hayran tarafından sevildi ve bu özel bölümü çekme şansımız oldu. Herkes bunu eğlenceli bir şekilde yapmamız gerektiğini söyledi. Fikir alışverişi süreci eğlenceliydi. Çekim yapmaktan çok yakın arkadaşlarla eğlenmek gibiydi.


<Kim Hwan ile senkronizasyon oranı?>
 
- Sanırım yaklaşık %50. Sanırım konuşkanlık ve hoşlandığım biriyle tanıştığım zamanki yaşadığım gerginlik gibi özelliklerimiz birbirine benziyor. Hwan önyargısız bir şekilde çeşitli insanları sever ama ben o kadar hoşgörüye sahip değilim (gülüyor). Aradaki fark bu.
 
<Kim Hwan'ı kıskandığın bir şey var mı?>
 
- Hwan gibi yaşayabilseydim, çevremdeki insanlar tarafından sevilirdim.
 
<Oyunculuk yaparken neye odaklandın?>
 
- Hwanie, ilk başta keskin görünüyordu ama değildi. Ağır bir dönemden sonra ortaya çıktı. Bu kısmı eğlenceli bir şekilde nasıl çözeceğimi düşünerek hareket ettim. Bunu nasıl ifade edeceğim konusunda endişeliydim çünkü o kendi duygularına en sadık olan karakterdi.


< Aklında kalan herhangi bir yorum veya izleyici tepkisi var mı?>

- Başından sonuna kadar Hwan'ın karakteri birdenbire görünüyordu ve karakteri hiçbir anlam ifade etmiyordu, yani aslında karakteri olumsuz tepkiler alabilirdi ama birçok kişi onu destekledi ve onu sevdi. Yani tepkilerin kendileri başından sonuna kadar bana çok güç verdi. Hwan'ı beğendiğiniz için teşekkürler.
 
<Ailen, arkadaşların nasıl tepki verdiler?>
 
- Her şeyden önce, ailem benim ekranda görünmemi çok sevdi. Ben ekranda görünürsem onlar için gün daha eğlenceli oluyordu (gülüyor). Çevremdeki birçok insan diziyi izledi, bu yüzden annem onların sözlerini bana ilettiğinde çok gülümsüyordu. Annemin bu yüzden iyi bir ruh hali içinde olduğunu hissettim.
 
<Mr. Queen zor zamanlarda mutluluk getiren bir işti.>
 
- Geçen yıl Corona yüzünden üzerinde çalışmayı bıraktığım pek çok şey vardı. Pek çok şey yapmaya çalıştım ama yapamadım ve oyunculuk için hevesliydim, bu yüzden sadece iyi bir karakterle iyi bir iş bulup elimden gelenin en iyisini yapmayı düşündüm. İyi insanlarla birlikte olmak benim için büyük bir hediye oldu.


<Kim is a Genius (2019) ile çıkış yaptıktan sonra birçok kez oyunculuk yaptın. Şarkıcı olarak herhangi bir planın var mı?>
 
- Her zaman yeni bir albüm yapmayı düşünüyorum. Bir şey yaptığımda kişisel memnuniyetim çok önemlidir, yani birkaç şey yaparken ayrıntılara odaklanamam. Bu yüzden albüm çıkışımı erteledim ve bu yılın başlarında yayınlayacaktım ancak programım nedeniyle o da ertelendi. Şahsen albümü yayınlamak için çok istekliyim ve CEO'm da benimle aynı hisleri paylaşıyor. Hayranlarımın beklediğini biliyorum. Bir albüm çıkarmak istiyorum ama bunu net bir şekilde yapmak istiyorum. Doğru zamanlamayı bulmaya çalışıyorum. Lütfen biraz daha bekleyin.
 
<Lunar Yeni Yılı tatilini nasıl geçirdin?>
 
- Lunar Yeni Yılına kadar çekim yapmak zorunda kaldım, bu yüzden tatilde evde dinlendim. Sadece yeni yıl gününde ailemin evine gittim ve onlarla vakit geçirip eve döndüm.
 
<Ev kuşu musundur?>
 
- Ben dışarı çıkmak isteyen bir ev kuşuyum. Dışarı çıkmaya çalışıyorum ama yapamıyorum çünkü bu çok can sıkıcı oluyor. Egzersiz yapmak için değilse pek dışarı çıkmam. Evde kalırsam "Bir şeyler yapmalıyım, bunu yapmalıyım" diye düşünüp duruyorum ve zaman böyle geçip gidiyor. Sonunda müsait olduğumda da iş işten geçmiş oluyor. (gülüyor)
 
<Yeni yıl için hedefin nedir?>
 
- Yıllardır aynı hedefim var, her günü mutlu yaşamak. İster büyük bir mutluluk olsun ister küçük bir mutluluk olsun, her günü mutlu bir şekilde geçirebilmeyi diliyorum. Bu yıl her gün değerli zamanımın kıymetini bilerek yaşayacağım.

 
<20'li yaşlarında başarmak istediğin bir şey var mı? 30'ların için bir hayalin var mı?>
 
- İlk çıkışımı 20 yaşındayken yaptım. Çıkışımdan beri meşguldüm ve meşgul olmama rağmen mutluydum. Minnettarım, bu benim için çok değerli bir zamandı. Umarım 20'li yaşlarımın sonu da şimdiki gibi olur ve umarım 30'larımda da şu an yaşadığım gibi yaşayabilirim.


<Sevgili yapma konusunda ne düşünüyorsun?>
 
- Bir ilişkim olmasını istiyorum ama sanırım şu anda çalışma arzum daha ön planda. Ancak bununla ilgili çok düşüncem var. İyi biriyle tanışmak istiyorum. Tek kriterim... kişinin sevimli/cana yakın olması. Umarım nezaketi doğal bir şekilde ortaya çıkar ve bunu davranışları, değerleri ve kişiliği ile gösterir. İyi insanlar zaten sevimlidir. Böyle biriyle tanışmak güzel olurdu. Sanırım böyle birini sonsuza dek sevebilirim.

 
<Oyuncular arasında bir rol modelin var mı?>
 
- Jo Jungsuk'u çok seviyorum. Sahip olduğu enerji çok parlak ve sadece ona bakmak bile bana şifa buluyormuşum gibi hisler veriyor. Oyunculuk yelpazesi de çok geniş. Bence inanılmaz biri. Onunla daha sonra işte tanışma şansım olsaydı çok mutlu olurdum.
 
<Nasıl bir aktör olmak istiyorsun?>
 
- Başrol oyuncuları çok meşgul çünkü çok fazla çekimleri var. Ancak, oyuncu kadrosunun üyeleri olarak dizi için çok çalıştıklarını görmek çok güzeldi. İster dizi olsun ister film olsun, işe yarayan bir oyuncu olmak istiyorum (başarıya katkıda bulunmak için). Umarım iyi bir sinerji yaratabilen ve bana uyan işte çalıştığım fikriyle oyunculuk yapabilen bir oyuncu olabilirim.


İngilizce çeviri: yjaynews

Türkçe çeviri: B.A.P Turkey

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!

Yorumlar

  1. Youngjae'nin mutlu olmaya duyduğu istek ve açlık bana pozitif bir enerji veriyor. Cidden nasıl bu kadar her şeye müteşekkir olabilir diye düşünüyorum ve çünkü anı yaşamak istiyor ve bunu başarıyor diyorum. İyi ki var❤️ Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. YOUNGJAE, ben o diziyi senin için izledim annem. Ve gurur duydum. Harikaydın.
    Çeviri için teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder