Reklam

[16.08.2020] Daehyun News Culture Röportajı

 Kim Jion ve Jung Daehyun'un "Parlak anı"


"Jion, vokal müziği öğren ve Broadway müzikallerini analiz et. Bale veya hip-hop öğren."
(Kim Jion)


"Daehyun! Başını dik tut. Daha çok çalış."
(Jung Daehyun)
 
Müzikal aktörleri Kim Jion ve Jung Daehyun, bunları 18 yaşındaki hallerine söylemek istediklerini söylediler.
İki oyuncu 'Parlak' anın tadını herkesten daha çok çıkarıyorlar ama kendileri için pişmanlık duyuyormuş gibi duygularla dolular. "18 yaşındayken şimdi olduğumdan farklıydım, bu yüzden beni dinler miydim emin değilim." Kim Jion gülerek söyledi ve Jung Daehyun başını salladı.
Diğer bir deyişle iki oyuncunun karşı karşıya geldiği yer sahne. Bu yüzden sahnede oynayacak olan bu iki oyuncunun daha parlak geleceğini dört gözle bekleyebiliriz.


Kuantum mekaniğine ve çoklu evrene dayalı orijinal bir müzikal olan 'The Moment' müzikali, 29 Şubat'ta yoğun kar yağışı olduğu bir zamanda dağların derinliklerindeki bir kulübede karşılaşan üç adamın hikayesini anlatıyor. Kim Jion ve Jung Daehyun aynı karakteri oynuyorlar ama ikisi de farklı bir 'oğlan' yarattılar.


S: Erkek ve Adam'ın rollerinden farklı olarak fazla kişisel hikayelere sahip olmayan Oğlan rolünü nasıl ifade etmeye çalıştınız?


Daehyun: "
Erkek ve Adam'ın verdiği duyguları takip etmeye çalıştım çünkü bir ergenin bakış açısıyla bakmam gerektiğini düşündüm ve çok değişkenlerim vardı. Erkek ve Adam'ın nasıl hissettirdiğine bağlı olarak Oğlan'ın görünüşünün biraz değişebileceğini düşündüm. Oğlan bilmediği şeylerin neler olduklarını anlar ve sonuç olarak o 'değişmeye çalışan kişi' haline gelir. Sanırım ben ergenken bu eğlenceli ve basitti. Bu yüzden o anları yakalamaya çalıştım. İkinci yarıda daha da zorlaştı. Oğlan'ın hikayesini oluşturma sürecinde pek çok endişem vardı çünkü anlatıyı anlamalı ve öyle oynamalıydım."

 
S: Oğlan'ın verdiği hisler çok farklı çünkü iki oyuncunun renkleri çok farklı.


Jion: "İkimiz de bu rolü farklı analiz etme ve ifade etme şekillerine sahibiz, böylece aynı rolün tadını farklı hislerle çıkarabilirsiniz. Daehyun ve ben çok farklıyız."
 
S: Oğlan'ı nasıl ifade etmeye çalıştınız? Neye odaklandınız?


Daehyun: "Ben bencil bir oğlanım ve Jion saf bir oğlan. Görüşümü öne çıkarmak için konuştuğumda duygularımı güçlü bir şekilde ifade ettim. Oğlan olduğum için sürüklenmek istemedim, bunu yapmamam gerektiğini düşündüm ve çekmeyi tercih ettim. Oğlan'ın saf kalbinden gelen inişli çıkışlı duygular, bunu sadece bir oğlanın yapabileceğini düşündüm. 
Erkek ve Adam'ın duygularını bir dereceye kadar kontrol edebileceğini düşündüm."


Jion: "Daehyun'un performansını izlerken öğrendiğim bir şey var. Daehyun'un ifadelerine baktığımda gerçek bir oğlan gibi görünüyordu. Düşüncelerini tükürür ve içgüdüsel olarak hareket eder. Sadece gerçek bir oğlanın ifade edebileceği çekiciliği ortaya çıkardı."


Daehyun: "Senaryoyu okuduğumda 
Erkek ve Adam'ın satırlarındaki anlam hakkında çok düşündüm. 'Ben 18 yaşındayken nasıldı', 'Ben olsaydım ne yapardım?' diye düşündüm. Tüm duygularımla oynadığımda, bir oğlanın değil, 20'li yaşlarındaki bir yetişkinin alışkanlığı ortaya çıktı. Kendi kendime kafamda bir oğlan olduğumu söylüyordum ama 20'li yaşlarımdaki ben ortaya çıktı. '18 yaşında gibi görünmek' hakkında düşünmeye devam ettim."

 
S: 18 yaşındayken nasıldınız hatırlıyor musunuz? Nasıl bir oğlandınız?


Jion: "Sanırım trendlere duyarlı ve başıboş zihinlerin olduğu bir dönemdi. Ayrıca arkadaşlarımla da bolca eğlenirdim (gülüyor). Şimdi düşünüyorum da içimden pek pozitif olduğumu düşünmüyorum. Bu yüzden Oğlan'ı ifade ederken hafızamda canlandırmak yerine Daehyun'u veya 'Punch' filmini izledim. O zamanlar Daehakro diye bir şeyin olduğunu bile bilmiyordum, müzikallerin türünü biliyordum ama böyle müzikallere düşeceğimi bilmiyordum."


Daehyun: "Hayatımın en unutulmaz dönemiydi. Etrafta boş boş dolaştım ama ayrıca ilk kez hayalimi gerçekleştirebileceğim ve en önemli kararları verdiğim yaştaydım. 18 yaşımdayken kışın şarkı söylemeyi öğrenmeye başladım. 19 yaşımdayken yaz aylarında şirkete girdim."
 
S: 18 yaşındaki Kim Jion ve Jung Daehyun'a ne söylemek istersiniz?


Daehyun: "Daehyun! Başını dik tut. Büyük ve korkunç bir dünyaya girmek üzeresin. Daha çok çalış!"
 
S: Hayatınızında şu anki 'siz'i yaratan önemli bir 'an' var mı?


Daehyun: "Çıkışımı genç yaşta yaptım ve çok fazla hayal kırıklığı yaşadım ama tekrar ayağa kalktım. Son zamanlarda müzikali bırakmayı çok düşündüm. Bu benim favori janrım ama iyi yapıp yapamayacağımı merak ettim. 'Grease'de çalışmak benim için iyi bir fırsat oldu ve 'Hadi bir kez daha yapalım' diye düşündüm. Pek çok iyi insanla tanıştım ve içimdeki çelişkiyi çözerken kötü duygularımdan kurtulabildim. 'The Moment'ı bu şekilde yapabildim. 'The Moment'ı yaparken müzikal konusunda kendime güveniyordum. Çok şey öğreniyorum ve bunu nasıl yapılacağını öğreniyorum. Emin olmak istiyorum. İş söz konusu olduğunda mükemmeliyetçiyimdir. Bu yüzden bazen duvara tosluyorum. Bu işte gerçekten iyi olan pek çok insan var ve ben de iyi yapmak istedim, bu yüzden kolay olmadı. 'İdol' etiketi de bir yüktü. Tanınmamış/onaylanmamış olamama rağmen hep olmak istediğim gibi bir oyuncu olmaya çalıştım. Şimdi 'The Moment' üzerinde çalışırken bu tür düşüncelerden ziyade 'mutluluk' hissediyorum."
 
S: Kadere inanır mısınız ya da kader hakkında ne düşünüyorsunuz?


Daehyun: "Bence kader ve belli olan gelecek her şekilde benim yollarım. Bu şekilde düşünürseniz, kaderiniz değişse bile anlayabileceğinizi düşünüyorum."
 
S: Oğlan, Erkek ve Adam'ın geleceği ne olacak? Bunu nasıl görüyorsunuz?


Daehyun: "Bu sorunun doğru cevabı olmayabilir ama bence mutlu son en iyisi. Oğlan kulübeden ayrıldığında ve Adam'ın şarkısı bittiğinde, kız arkadaşının sesini ve kulübenin kapısının tıklatıldığını duyarsınız. Belki de Oğlan geçmişi değiştirdiği içindir. Belki de değil. İşte bu yüzden iş bu kadar ilginç. İzleyicilere göre içerik ve son farklı ve bunu tahmin etmek eğlenceli."


Jion: "Kulübede Jihye'nin deney yaptığına dair birçok iz var. Kader değişecekti. Tıpkı onun sayısız deneyinin Adam'ın kaderini değiştirmesi gibi."
 
S: Üç erkek var yani üç de kadın olmaz mı?


Daehyun: "Sonları ve gelecekleri hakkında çok konuştuk. Her oyuncunun final hakkında farklı bir fikri olabilir. Ben mutlu bir son hayal ediyorum. Keşke Jihye'nin en az bir kez ortaya çıkma şansı olsaydı. Ya da kulübenin sahibinin."
 
Hong Seung Ahn'ın sorusu: Dağları mı daha çok seviyorsunuz yoksa denizi mi? Neden?


Jion, Daehyun: Denizi!


Daehyun: "Yürüyüş yapmayı sevmiyorum (gülüyor). Ayrıca ben denize bakarak büyüdüm. Sık sık Haeundae'ye giderdim. Ama eti deniz ürünlerinden daha çok severim (gülüyor)."
 
Joo Min Jin'in sorusu: Gelecekte bir oyuncu olarak hayranlarınızın desteğini nasıl deri ödemek istersiniz?


Daehyun: "Oyuncu olduğum için, sahnede iyi oyunculuk ve şarkı söylemeyi hayranlarımla paylaşmak istiyorum. Covid 19'un bir an önce bitmesini diliyorum. Hayranlarımla buluşmak ve gösteriden sonra onlara yüz yüze merhaba demek istiyorum."
 
Yoo Seung Jae'nin sorusu: Daehyun, bir estetik cerrah tarafından 22 yakışıklı aktör listesine seçilmen hakkında ne düşünüyorsun?


Daehyun: "Bu bir onur. Bence Seongjae'ye çok benziyorum. Yaşlanınca Seongjae gibi olmak istiyorum. 22 kişiden biri olarak seçildim ama Seongjae'ye benziyorum (gülüyor)."
 
Birbirinize soru sorma ve cevaplama zamanı


Daehyun: "Jion, bir gün tekrar 'The Moment'i yapacak olsaydın, hangi rolü oynamak isterdin, Adam mı Erkek mi?"


*Jion Erkek cevabını vermiş


Daehyun: "Ben de Erkek rolünü oynamak isterdim. Adam rolünü de oynamak istiyorum ama oyunculukta ifade etmeye cesaret edemediğim bir şey var. Kişisel hikayeler ile oynamayı hayal edemiyorum ama denemek istiyorum. Merak ediyorum."
 
Jion: "Sence oyunculuktaki en önemli şey nedir?"


Daehyun: "Karakteri, herkesin anlayabileceği ve kabul edebileceği bir şekilde ifade etmeye çalışıyorum. Oyunculuğun doğru bir cevabı yoktur ve tanımlanamaz ama korunması gereken bir çizgisi vardır. Sürekli neleri izlemem gerektiği, nasıl öne çıkacağım, trendler vb. şeyleri çeşitli açılardan dengelemeye çalışıyorum.  Bilmediğim çok şey var ama dengemi halktan korumaya çalışıyorum."
 
S: Son olarak izleyicilere söylemek istediğiniz bir şey var mı?


Jion: "Seyirci olmadan performans anlamsızdır. Seyirciye çok minnettarım."


Daehyun: "Seninle aynı fikirdeyim! (gülüyor)! Sağlıklı olmak birinci önceliktir, bu yüzden maske taktığınızdan emin olun. Umarım çoğunuz mutlusunuzdur."




İngilizce çeviri: jdh_news

Türkçe çeviri: B.A.P Turkey


LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!

Yorumlar