Reklam

[11.07.21] Jongup Instagram Canlı Yayın Çevirisi

Jongup, bugünkü müzik şovunda ‘볼하트' yapacağını söylemiş ama (performans) yakın çekim değil, ful çekim olduğu için sonunu şeftali emojisi dansına dönüştürmüş. (Ç/N: Korece kelime çevrilmemişti.)

2PM ile aynı zamanda tanıtım yaptığı için çok şanslı olduğunu söylemiş. Bu sayede onlarla tanışıp fotoğraf çekilebilmiş. Eskiden idoller arasında tanışmadan ve imzalı albümlerini birbirlerine vermeden önce yapılan bir adet olduğunu söylemiş ama bu adet artık yapılmıyormuş.

Headache için tanıtım yaparken bile bu adet yapılmıyormuş ama o zamanlar Astro’dan ve Oh My Girls’den albüm almış ve bunun, onun için iyi bir anı olduğunu söylemiş. Çünkü ilk defa tek başına tanıtım yapıyormuş ve albümlerine Jongup için kısa bir not yazdıklarını ve gelip ona verdiklerini görmek içini ısıtmış, onlara minnettarmış. (Yayında albümleri bulmaya çalışmış ama bulamamış ve özür dilemiş.)

İşte bu sefer de Jongup diğer sanatçılar ve her bir 2PM üyesi için albüm hazırlamış. İlk seferinde girmekten korkmuş ve bir miktar gerginmiş ama 2PM onu çok iyi karşılamış. Ona karşı çok kibarmışlar ve sürekli “Ne zamana kadar (yeni albüm)aktivitelerini yapmaya devam edeceksin” tarzı sorular sormuşlar. Ayrıca birlikte fotoğraf çekilmeyi öneren onlarmış, Jongup çok mutlu olmuş ve bugünkü müzik şovda güzel vakit geçirmiş. Diğer kıdemlilerine de albüm vermek istemiş ama maalesef bekleme odalarında bulamamış. Ayrıca bu seferki albümlerinde çalışan bir JYP şarkı yazarını tanıdığı için yayınlanmadan önce bile 2PM'in şarkısı hakkında konuşulduğunu duymuş ve şarkının cidden çok iyi olduğunu söylemiş.

Vlive yayınının ortasında KakaoTalk’tan Daehyun mesaj atmış. Hayranlar da onu aramasını ya da birlikte bir yayın açmalarını istemişler. Jongup da Daehyun ile görüntülü arama yapmaya karar vermiş. (Ekranı göstermemiş, sadece Daehyun’un sesini duyabilmiş fanlar.)

JU: Hyung!

DH: Selam.

JU: Canlı yayının ortasındayım şu an.

(sessizlik)

JU: Yayın yapmamda sorun yok, değil mi? Var mı? Yayında sadece sesin çıkıyor.

DH: hahahah selam millet!

JU: İyi duyabiliyor musunuz millet?

DH: Beni duyabiliyorlar mı?

JU: Evet, sadece sesini.

DH: Aslında beni aramadan önce arayacağını söyleseydin iyi olurdu (hazırlanabilmesi için)

JU: Üzgünüm. Seninle Kakaotalk’tan yazışıyorduk, bende arayayım dedim ahaha

DH: Anladım.

JU: Üzgünüm.

DH: Bugünkü performansını gördüm.

JU: Aa gördün mü?

DH: Inkigayo’yu gördüm. Umarım bir dahaki sefere daha dikkatli söyleyebilirsin.

JU: Daha dikkatli mi? Tamam, anladım.

DH: Ayrıca bugün güçlü bir makyaj yaptığını da gördüm.

JU: Evet, onu yapmamı Youngjae hyung önerdi.

DH: Bence aşırıya kaçmıştı.

JU: ahahah

DH: Gelecek sefer kırmızı şapkayı takacak mısın?

JU: Kırmızı şapka mı? Eğer ki bana ödünç verirsen..

DH: Sana üniformamı vereceğim.

JU: Tamam ahahah

DH: Millet, şu an sadece huzurla dinlenmek için evdeyim. Korona'nın durumu bugünlerde kötüleştiği için dışarı çıkamıyorum.

JU: Doğru. Buluşamıyoruz bile şu an.

DH: Eğer imkan bulursam evine geleceğim.

JU: Gel hyung. Hadi kapatalım ve gelecek sefere buluşalım.

DH: Tamam, kapatıyorum şimdi.

JU: Tamam, güzelce dinlen.

DH: Bay.

JU: Bay.

Jongup, Daehyun’u aradığı için onun biraz şaşırdığını ama bunu hayranlar Daehyun’un sesini duymak istediği için yaptığını söylemiş.

Gelecek sefere Yongguk ile buluşunca onunla canlı yayın yapmaya çalışacağını söylemiş. Ayrıca Daehyun geri dönmeden önce onunla buluşmaları lazımmış.

JU: Evet, Yongguk şu an bir CEO, hey CEO Bang!


Ayrıca, Jongup albümdeki neredeyse tüm şarkılara koreografi hazırladığını ve sahnelemeyi ve tura çıkmayı çok istediğini söylemiş ama Korona yüzünden sahneleyemiyormuş. Daha sonra diğer şarkıların koreografilerini de gösterebileceği bir fırsatının olacağını umuyormuş.

Jongup, promosyon yapabileceği radyo önerileri alıyormuş. Pek çok kişi DAY6 KISS THE RADIO'yu önerince eğlenceli bir radyo programı olsa gerek demiş. Aynı dönem promosyonları da olduğu için onlara radyoyu soracakmış.

Jongup, Instagram ve Youtube’dan tüm yorumları kontrol ediyormuş. Hayranların hikayelerinde onun ve performansı hakkında ne yazdığımızı okumak eğlenceliymiş, ayrıca gönderilerin altındaki yorumları da okuyormuş. Youtube ve TikTok gibi yeni şeyler öğrenmeyi eğlenceli buluyormuş.

Yayının ful halini izlemek için: 

https://youtu.be/pPG2xmrGN6Q

...............................................................

CR; 0JAE94&ricesarchive

TR; B.A.P Turkey

Lütfen kaynak göstermeden kullanmayın!

Yorumlar