Reklam

[12.07.21] Jongup VLIVE canlı yayın çevirisi

“Bugünün TMI’ı”

JU: Müzik canlı yayın şovunda bir arkadaşım var ve bugün onunla buluştuk. Bu kadar.

JU: İmza gününde bitiş pozu için istekte bulunan bir fan vardı. Fan B.A.P pozu yapmamı istedi ve iyi bir istekti. Bu nedenle yaptım.

JU: Yemeği beklerken hadi sohbet edelim.

Bugünkü canlı yayında bitiş pozu için pek çok istek gelmiş; Skydive pozu, göz kırpma vs.

JU: Skydive bitiş pozu… Bu daha çok düşünmeliyim, Skydive pozunu yapmamı isteyen pek çok kişi var.

JU: Kolayı cidden çok severim ama bugünlerde “zero” kolayı daha çok sevdim. Bugünlerde diyetteyim ama bugün sanırım değilim. Acılı yemekleri severim. (Sipariş ettiği sushi ile wasabi yiyebilmesinin sebebi buymuş.)

Jongup birisiyle karşılaşmış ve onu şöyle anlatmış.

JU: Arkadaşım Juho ileydim. Benimle gelmesi için davet ettim. Benim için ilkti ve şapkamı da giyinmiştim. O kişi şapkamı çıkarmamı istedi. Ben de çıkardım. O kişi yüzüme baktı ve “Sen B.A.P’den değil misin?” diye sordu. İlk duyduğumda nasıl bildiğini düşündüm. O kişi bir fan olduğunu söyledi. O kişi için bir işaret bile bıraktım. Oraya tekrar gitmek istiyorum ama nerede olduğunu unuttum. Eğer siz giderseniz benden bir işaret bulabilirsiniz. (Fal okuyor gibi yapmış)

“Askerlik”

JU: Evet, grubumuz… Nasıl söylenir? Dönüşümlü olarak askere gidiyoruz. (Bu noktada kelimeleri seçerken zorlanmış. Yongguk geldi ama yerine Youngjae gidecek gibi durumu açıklamaya çalışmış.)

JU: Öyleyse Junhong askere giderse ben de gidebilir miyim? Youngjae hyung ile benim yaşım yakın. Bu nedenle Junhong giderse ben de mi gitmeliyim? Junhong, hadi askere gidelim. Gel birlikte gidelim!

JU: Junghong, bugünlerde hiphop yapıyor. Sıkı çalışıyor. O zamanlar Bang&Zelo’yu gördüm ve yaşına göre harika olduğunu düşünüyorum.

JU: Junhong en küçüğümüz olduğu için … Böyle düşünüp duruyorsanız, çoktan büyüdü. Boyu bile uzadı.

JU: Hadi arkadaş olalım. Evet, hepimiz hadi arkadaş olalım. Hey dostum!

JU: Hepimiz arkadaşız. Yongguk hyung, o arkadaştan daha çok bir baba gibi.

JU: Arkamda birinin olduğunu söyleyip duran kim? Gerçek biri olmayabilir.

Instagram’da promosyon yapmak için bir ara verip gelmiş.

Sleepy’nin Yongguk ile olan yeni şarkısına bakmış ama teaser olduğunu görmüş, sonra da Daehyun içeriklerini bulmuş.

Görünüşe göre Sleepy’nin Yongguk ile söylediği yarın yayınlanacak yeni şarkısını  programı bittikten sonra canlı yayında izleyecekmiş.

 Vlive part1: https://www.vlive.tv/post/0-24065128

 Vlive part2: https://www.vlive.tv/post/0-24066320


............................................................

Eng cr; ricearchive

Tr; B.A.P Turkey

Kaynak göstererek kullanınız! 

Yorumlar