Reklam

[08.07.2021] Jongup Moon OSEN Röportajı 2

Moon Jongup, "Bang Yongguk askerden terhis olduktan sonra, B.A.P üyeleriyle şarap içmek için toplandık... İşbirliği olasılığına açığız" [Röportaj ]

 



Soru: 3 Temmuz’da çevrimiçi ve çevrimdışı olarak düzenlenen özel hayran buluşması sayesinde uzun bir aradan sonra hayranlarla buluştun, başarılı bir şekilde sonuçlanan bu etkinlik hakkında ne düşünüyorsun?

JU: Son buluşmamızdan bu yana uzun zaman geçti ve çok güzel bir enerji aldım. Hala seviliyor olmam inanılmaz ve hayranlara çok müteşekkirim.


Soru: Özellikle unutamadığın bir olay veya hayran var mı?

JU: Çıkışımdan beri beni destekleyen bir hayranım ve onu her etkinlikte görüyorum (gülüyor).


Soru: Müzik şovları ve müzik listeleri için herhangi bir hedefin var mı?

JU: Kendimi tanıtmaya ve şarkılarımı her yere yaymaya çalışmaya devam edeceğim. Yaşasın listeler!


Soru: Bang Yongguk dışında diğer B.A.P üyeleriyle aran nasıl?

JU: Yongguk hyung kısa süre önce askerden terhis olduğunda hepimiz bir araya geldik ve birer kadeh şarap içtik.


Soru: B.A.P üyeleriyle işbirliği yapma planlarınız var mı?

JU: Üyelerle bu konuyu konuşmam gerekiyor ama zamanlama doğru olduğu sürece her zaman bu fikre açığım.


Soru: Moon Sujin, Bang Yongguk ve EK dışında birlikte çalışmak istediğin bir sanatçı var mı?

JU: Çok fazla var. Bence kim olursa olsun birlikte çalışmak eğlenceli olurdu.


Soru: COVID-19 durumları düzeldiğinde yapmak istediğin ilk şey ne?

JU: Tura çıkmak ve yurtdışındaki hayranlarla buluşmak istiyorum. Onları çok özledim.


Soru: Bu yıl için planların neler?

JU: Albüm üzerinde çalışmaya devam etmek ve ara vermeden aktiviteler yapmak istiyorum.


Soru: Hayranlarına son sözlerin neler?

JU: Beni her zaman bekleyen siz hayranlara çok teşekkür etmek ve sizi sevdiğimi söylemek istiyorum. Umarım bu albüm size bir ödül olur ve size daha iyi bir yanımı gösterebilirim. Tekrar, sizi seviyorum MOONW4LK.

İngilizce çeviri: 0JAE94
Türkçe çeviri: B.A.P Turkey

Kaynak 

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!


Yorumlar