Reklam

[08.07.2021] Jongup Moon OSEN Röportajı 1

Jongup Moon, "Umarım müzikal yelpazem 'US' sayesinde genişler... " [Röportaj


[OSEN=Muhabir Lee Seung Hoon]
Şarkıcı Moon Jongup, yaklaşık bir yıl iki ay sonra hayranlarına daha geniş bir müzik yelpazesiyle geri döndü.

Bugün (8 Temmuz) saat 18.00'de çeşitli çevrimiçi müzik sitelerinde ilk solo mini albümü 'US'ı yayınlayacak olan Moon Jongup, geçtiğimiz günlerde OSEN ile bir röportaj gerçekleştirdi.

Daha önce Moon Jongup, yeni müzik tarzı hakkında ipuçları vererek dünya çapındaki hayranlarının kalplerini hoplattı. Moon Jongup, konsept videoları ve konsept fotoğrafları gibi çeşitli içeriklerle beklentileri arttırdı ve hayranlara özel bir heyecan yaşattı. Jongup Moon yeni albümü 'US'taki yer alan tüm şarkıların yazımı ve bestesine bizzat katkıda bulunarak, şimdiye kadarki en iyi albümünün de müjdesini verdi.


S: İlk mini albümün ile aynı adı taşıyan başlık şarkısı 'US' nasıl bir şarkı?

JU: 'US' şık bir sound'a sahip olan yaza uygun havalı ve heyecan verici bir şarkı.

 

S: Tüm şarkıların söz yazımında ve bestelemesinde yer almak eminim bu albümü daha da özel kılıyordur. Çalışırken özellikle odaklandığın bir şey var mı?

JU: 'US' albümündeki şarkılarının hepsi farklı türlerden şarkılar, bu yüzden her şarkıyı kendi havasına göre en iyi şekilde ifade etmeye çalıştım.

 

S: Başlık şarkısının yapımında yer alan Ryan Jeon, B.A.P günlerinden beri Moon Jongup'ın hayranı olduğunu söyledi. Uzun bir aradan sonra birlikte çalışmak nasıl hissettiriyor?

JU: Jeon hyung en iyisidir. Benim için harika bir şarkı yaptı, onunla çalışmak kolaydı. Bu çok büyük bir şerefti.

 

S: Bu albümde Moon Soojin, Bang Yongguk ve EK ile de iş birliği yaptın. Çalışma süreci nasıldı?

JU: Eşlik eden tüm sanatçılar kıdemliydi, süreç bu sebeple güle oynaya geçti. Oldukça tatmin ediciydi. Moon Soojin orta okuldan sınıf arkadaşım. Çok havalı birisidir. Bang Yongguk B.A.P'nin lideri olduğundan bana katıldı. EK ile "Sing Here"deyken tanıştım ilişkimizin böyle başladı.



S: Yeni albümün 'US'ın daha olgun ve gelişmiş bir imaj içerdiği söyleniyor. Peki sen hangi alanlarda geliştiğini ve büyüdüğünü hissediyorsun?

JU: İlk defa bir albümün tüm şarkılarının söz yazımına ve bestelemesine katıldım. Genel olarak, müzik yelpazemin genişlediği açıkça görünüyor. Ama yine de hala bunun üzerinde çalışıyorum.

 

S: İlk mini albümün "US"ta en sevdiğin şarkı hangisi ve neden?

JU: Hepsini seviyorum ama dört numaralı parça 'GOUP (Feat. EK) ile ayrı bir bağım var. Benim tutkumu, isteğimi gösteren bir şarkı ve EK ile üzerinde çalışırken bu şarkıya dikkatimi çok verdim.

 

S: Yeni şarkın 'US' aracılığıyla halktan nasıl bir geri bildirim almak istiyorsun?

JU: "Güzel şarkı! Farklı bir havası var!"


İngilizce çeviri: 0JAE94
Türkçe çeviri: B.A.P Turkey

Kaynak 

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!


Yorumlar