Reklam

[08.07.2021] Moon Jongup Naver Röportajı

Şarkıcı Moon Jongup, solo dönüşü öncesinde B.A.P üyelerinden güçlü destek aldığını söyledi.

Moon Jongup, ilk solo albümü "US"ı 8 Temmuz'da saat 18.00'de yayınlamayı planlıyor.  Albüm, başlık parçası "US", önceden yayınlanmış şarkı "Find", "Photo", "Goup" ve "Headache" dahil olmak üzere toplam beş şarkı içeriyor.


Bang Yongguk (B.A.P'nin başka bir üyesi) "Photo" şarkısına eşlik etti. Jongup bu şarkı için "anıları olan anlamlı bir şarkı" dedi.

" 'Photo' dört yıl önce yapıldı ve konserde sergilendi, ancak müzik sitelerinde resmi olarak yayınlanmadı, bu yüzden hayranlar sadece videolarda gördü/dinledi. Albümün şarkı listesi hakkında konuşurken aklımıza hemen Yongguk hyng geldi. Hyung kısa süre önce askerden terhis oldu, bu yüzden zamanlama da iyiydi. Hyung yeni bir rap kısmı yazdı, bu sayede şarkı kaliteli bir şekilde yeniden doğdu. "

Üyelere olan sarsılmaz sevgisini sık sık gösteren Jongup, "Şarkıyı Yongguk hyung ile düet olduğu için sevdim" dedi. B.A.P üyeleriyle hala iletişim halinde olduğunu söyledi. Düete katılanlar Bang Yongguk'a ek olarak "US" tepki videosunun Youngjae ve Zelo ile çekildiğini görmek kalpleri ısıttı.

Moon Jongup, "Ara sıra görüşüyoruz. Daehyun hyung askerde ama geçenlerde benimle iletişime geçti ve yakında tatile çıkacağını söyledi. Düet için Yongguk hyunga ben teklif ettim ve bana çok fazla destek ve tavsiye verdi. Youngjae hyung da bana çok ilgi gösterdi. Dans ekibi ile de beni Youngjae hyung tanıştırdı" dedi ve üyelere teşekkür etti.

"Üyelere dinlemeleri için şarkılar verdiğimde, bana her zaman görüşlerini söylüyorlar. Özellikle Youngjae hyung, çok dürüst ve objektif. Müzik uzmanlarından gelen geri dönüşler farklı olabilir ama ben en çok Youngjae hyung'un geri dönüşlerini seviyorum" dedi ve kocaman gülümsedi.

Grup olarak devam edemediğiniz için pişman mısınız?

"Pişman değiliz. Elimizden gelenin en iyisini yaptığımızı düşünüyorum. Burada konu sadece insanların ellerinden gelenin en iyisini yapması değil, aynı zamanda çevre de çok önemli" dedi ve devam etti "bence elimizden gelenin en iyisini yaptık. Şimdi solo kariyerime odaklandım ama bir gün tekrar bir araya gelebileceğimizi düşünüyorum, bu yüzden yapmam gerekeni yapıyorum."

Geçmişte B.A.P, yüksek yıldız kalitesi ve performansı sayesinde büyük bir fandom oluşturdu. Hala senin destekleyen bir sürü hayran var. Yeniden bir araya gelme olasılığınız ne kadar?

"Geçmişi çok konuşuyoruz. Yeniden bir araya gelmekten de bahsediyoruz. Herkes bu fikre açık. Uygun bir zaman olursa, onlarla tekrar bunu konuşurum. Solo aktivitelerle kendi üzerimizde çalıştıktan sonra bir araya gelirsek daha iyi performanslar sergileyebileceğimizi düşünüyorum."

İngilizce çeviri: 0JAE94
Türkçe çeviri: B.A.P Turkey

Kaynak 

LÜTFEN KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYIN!

 


Yorumlar